Konu
Boş Poşet Naylon İnsanları Hiç Sevmem..!
07-04-2022, 11:00:33
#4
Misafir
xxx786 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben de gördüm o yorumu. Biri de cevap vermiş alakası yok ben 8 ayda 150 binlik ticaret yaptım diye. İşin özü R10 aklı olan ekmek, aklı olmayana çöptür.
onun altına da ben yaptım yorum hocam kapak olsun diye