• 06-04-2022, 01:09:59
    #19
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hakikaten şaka gibi, 200 TL yardım alıyor 4 ayda 100 bin tl ciro yapan "ÖĞRENCİ"

    Hocam ben anladım galiba bu böyle 4 ayda 100bin TL ciroyu yapıyor sanırım
  • 06-04-2022, 01:11:01
    #20
    Yok abi, bu forumda yardım hayır hasenat bağış cart curt işlerine kökten yasak getirilmelidir. Belki de karşıdaki üye Seyyit nereden bileceksin ki? Yardımların doğru yere ulaşması çok önemli. Bununla ilgili ya adam akıllı düzenleme yapılmalı ya da önü alınmalıdır. Yoksa bu konudaki gibi adam 3 kuruşluk yardımı alır, sonra 4 ayda 100K ciro yaptım der. Bir arkadaş da demiş troll yapmıştır, daha kötü ya? Olmadığın bir insan gibi davranırsan bu hayatta her şeyi yapmaya meyillisin demektir. Olana şükretmiyorsun ve kendin olmaktan memnun değilsin. Kişilik noksanlığı, karakter oturmamış hayal dünyasının trambolinlerinde gezerek bir hayatı ancak iç etmekten başka bir şey yapamaz. İyi niyetleri sömüre sömüre, suistimal edilecek bir iyilik bırakmadılar.
  • 06-04-2022, 01:11:04
    #21
    Bir insanı yargılamadan önce keşke sorsanız ne olduğunu. Babam zaten ticaret ile ilgileniyor ve ben bu işin sadece dijital boyutunu yapıyorum. Babam bütün yoğunluğunu buraya verdi ve ev gelirinin çoğu bu şekilde geçiyor. Gelirin tamamının bana kaldığını söylemeyi ima edip linç etmek sorgusuz yargılamadır. Benim harçlık dışında herhangi bir kazancım yok siteden. Ayrıca öğrenciyken bu ürünlerin hepsini nasıl tedarik edeceğimi de hiç mi düşünmüyorsunuz? YKS'ye hazırlanan bir öğrencinin bu işlerin tamamını yaptığını düşünmeniz zaten mantık dışı. Hiçbir zaman ben burada kimsenin duygusunu sömürmedim. Aldığım kitapların hepsi de yanımda. Bir kitap olmuş 80-90 TL. Ek gelir elde etmek için kimseden para istemeden video kurgulayarak & seslendirerek kazancımı çıkarıyorum. Kimseden de bu zamana kadar çalışmadığım bir para istemedim. Yaptığım bütün konularda hizmetin karşılığını sonuna kadar verdim.

    Sorgusuz yargılıyorsunuz. Cidden ayıp ediyorsunuz.
    • uof52
    uof52 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 06-04-2022, 01:11:42
    #22
    haykirdim valla aşskjbdojasbdsakpjbdkasnda
  • 06-04-2022, 01:12:59
    #23
    Utanıp özür dileyeceğin yerde hala üste çıkıyorsun? Dostum sen nasıl bir karaktere sahipsin Allah aşkına? Başka insanlara da aynısı yapmışsın, sabahtan beri bana yazıyorlar, atayım mı buraya SS'leri? Kimseden para istememişsin ya sözde. Ekran görüntüleri geliyor bana sabahtır.Rencide olman gereken yerde hala açıklama yapıyorsun gerçekten inanılmaz birisin sen ne diyim. 100 BİN TL ciroyu böyle insanlara tek tek yazarak yapmış olmayasın sen?

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir insanı yargılamadan önce keşke sorsanız ne olduğunu. Babam zaten ticaret ile ilgileniyor ve ben bu işin sadece dijital boyutunu yapıyorum. Babam bütün yoğunluğunu buraya verdi ve ev gelirinin çoğu bu şekilde geçiyor. Gelirin tamamının bana kaldığını söylemeyi ima edip linç etmek sorgusuz yargılamadır. Benim harçlık dışında herhangi bir kazancım yok siteden. Ayrıca öğrenciyken bu ürünlerin hepsini nasıl tedarik edeceğimi de hiç mi düşünmüyorsunuz? YKS'ye hazırlanan bir öğrencinin bu işlerin tamamını yaptığını düşünmeniz zaten mantık dışı. Hiçbir zaman ben burada kimsenin duygusunu sömürmedim. Aldığım kitapların hepsi de yanımda. Bir kitap olmuş 80-90 TL. Ek gelir elde etmek için kimseden para istemeden video kurgulayarak & seslendirerek kazancımı çıkarıyorum. Kimseden de bu zamana kadar çalışmadığım bir para istemedim. Yaptığım bütün konularda hizmetin karşılığını sonuna kadar verdim.

    Sorgusuz yargılıyorsunuz. Cidden ayıp ediyorsunuz.
  • 06-04-2022, 01:13:02
    #24
    çok üzücü çok , daha geçen günde o arkadaş herhalde yardım aldı burda peder hocamın konusundan bence bu konu hakkında yetkililerin bi yaptırım yapılması gerek şahsi fikrim, insanların duygularını bu kadar kolay bitirebiliyorlar ya yazıklar olsun.
  • 06-04-2022, 01:15:51
    #25
    Hocam o kodları o kişiden ben almıştım. Kodlardan 1 tanesi gerçekten çalışmıyordu. Hakkını helal et
  • 06-04-2022, 01:16:02
    #26
    Doğru söze ne denir ki?
  • 06-04-2022, 01:16:20
    #27
    Sazlon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin birkaç konunuzu görmüştüm gerek ihtiyacı olana gerekse öğrenciye pozitif ayrımcılık tanıyordunuz sizi de bıktırdılar demek ki... Üzücü gerçekten böyleleri yüzünden başkaları da zan altında kalıyor.

    Hayatımda daha önce bu kadar "keriz" hissettiğim bir durum olmamıştı. Kendi özel hayatımda yaptığım iyilikleri dahi sorgulattı bana bu olay. Ne diyim ki. Herkes kalbinin ekmeğini yesin.