Sizin birkaç konunuzu görmüştüm gerek ihtiyacı olana gerekse öğrenciye pozitif ayrımcılık tanıyordunuz sizi de bıktırdılar demek ki... Üzücü gerçekten böyleleri yüzünden başkaları da zan altında kalıyor.
Hayatımda daha önce bu kadar "keriz" hissettiğim bir durum olmamıştı. Kendi özel hayatımda yaptığım iyilikleri dahi sorgulattı bana bu olay. Ne diyim ki. Herkes kalbinin ekmeğini yesin.