Yok abi, bu forumda yardım hayır hasenat bağış cart curt işlerine kökten yasak getirilmelidir. Belki de karşıdaki üye Seyyit nereden bileceksin ki? Yardımların doğru yere ulaşması çok önemli. Bununla ilgili ya adam akıllı düzenleme yapılmalı ya da önü alınmalıdır. Yoksa bu konudaki gibi adam 3 kuruşluk yardımı alır, sonra 4 ayda 100K ciro yaptım der. Bir arkadaş da demiş troll yapmıştır, daha kötü ya? Olmadığın bir insan gibi davranırsan bu hayatta her şeyi yapmaya meyillisin demektir. Olana şükretmiyorsun ve kendin olmaktan memnun değilsin. Kişilik noksanlığı, karakter oturmamış hayal dünyasının trambolinlerinde gezerek bir hayatı ancak iç etmekten başka bir şey yapamaz. İyi niyetleri sömüre sömüre, suistimal edilecek bir iyilik bırakmadılar.