Utanıp özür dileyeceğin yerde hala üste çıkıyorsun? Dostum sen nasıl bir karaktere sahipsin Allah aşkına? Başka insanlara da aynısı yapmışsın, sabahtan beri bana yazıyorlar, atayım mı buraya SS'leri? Kimseden para istememişsin ya sözde. Ekran görüntüleri geliyor bana sabahtır.Rencide olman gereken yerde hala açıklama yapıyorsun gerçekten inanılmaz birisin sen ne diyim. 100 BİN TL ciroyu böyle insanlara tek tek yazarak yapmış olmayasın sen?

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir insanı yargılamadan önce keşke sorsanız ne olduğunu. Babam zaten ticaret ile ilgileniyor ve ben bu işin sadece dijital boyutunu yapıyorum. Babam bütün yoğunluğunu buraya verdi ve ev gelirinin çoğu bu şekilde geçiyor. Gelirin tamamının bana kaldığını söylemeyi ima edip linç etmek sorgusuz yargılamadır. Benim harçlık dışında herhangi bir kazancım yok siteden. Ayrıca öğrenciyken bu ürünlerin hepsini nasıl tedarik edeceğimi de hiç mi düşünmüyorsunuz? YKS'ye hazırlanan bir öğrencinin bu işlerin tamamını yaptığını düşünmeniz zaten mantık dışı. Hiçbir zaman ben burada kimsenin duygusunu sömürmedim. Aldığım kitapların hepsi de yanımda. Bir kitap olmuş 80-90 TL. Ek gelir elde etmek için kimseden para istemeden video kurgulayarak & seslendirerek kazancımı çıkarıyorum. Kimseden de bu zamana kadar çalışmadığım bir para istemedim. Yaptığım bütün konularda hizmetin karşılığını sonuna kadar verdim.

Sorgusuz yargılıyorsunuz. Cidden ayıp ediyorsunuz.