• 30-03-2022, 23:24:01
    #46
    15 Yıl önce ilk ödememi citibank çeki ile almıştım.
    Çevremde inanmayan insanlara göstermek için çek ile ödeme talep etmiştim.
    Çok güzel günlerdi.
    İlk hesabımın ekran resimleri hala duruyor.

    Heyecan demişken her ay sonu acaba ban yiyecekmiyiz endişesi vardı..
  • 30-03-2022, 23:43:11
    #47
    Taskin4531 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar adsenseden daha önce hiç ama hiç para almadım aldırdım ama alamadım nasıl duygu amerika'dan falan zarf gelince o zarfı açmak nasıl his. deneyimleyenler olmuştur
    o eski heyecanalr kalmadı.youtuberlar çoktan götürdü pastayı. yani fenomen olanlar.bu saatten sonra çok zor o işte başarıyı yakalamak.çok farklı bir şey yapman lazım. ama web sitesi felan kazançları için zaten onlar farklı bir alan.youtuberlarla boy ölçüşecek akzançalrı olmadıüğı için heyecanalrı az olur.ama sen umudunu yitirme hangi alandaysan.benim gibi hiç başlayamayanalrdan öndesin
  • 31-03-2022, 01:43:26
    #48
    ismailbal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz işe ilk başladığımızda Çek geliyordu. 2005-2006 yıllarında. Hatta o zamanlar Adanadaydım ve çekleri DHL'den tek bir adam dağıtıyordu. Benim şirkete geldiği için genellikle ilk bana gelirdi. Adana'da o zaman kimlere çek gelmiş hepsini söylerdi abimiz. O çeki nasıl hızlıca bozdurursun, ne kadar az komisyonla bozdurursun bunun hesabını yapardık. Güzel günlerdi...
    Türkiye'de sadece CitiBank bozuyordu o çeki çünkü Google CitiBank ile anlaşmalıydı. Diğer bankalarda ne yaptıysak bozduramamıştık.

    GalipErdem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adsense'ten ilk paramı 17 yaşında kazanmıştım. 18 yaşından küçük olduğum için 180 Dolar değerinde çek göndermişlerdi. Bankalar çek bozumu için yaklaşık %50 komisyon alıyordu o dönemde. Bilgili bir bankacı 18 yaşıma gelince hesap açıp ödemeyi direkt o hesaba aktarım yapılabileceğini söylemişti. 18 yaşına girince hesap açıp ödemeyi banka hesabına talep etmiştim. Hatıralarımı sakladığım kutuda Adsense'ten gelen çek hala duruyor.

    Uzun süredir gelen ödemeleri bekletiyorum. Vergi konusu netleştikten sonra çekim yapacağım. Artık eski tadı da kalmadı. İnternetten para kazanma yollarındaki alternatifler, vergi meseleleri, artan maliyetler insanları Adsense'ten soğuttu. Umarım yeniden eski güzel günlere dönüş olur.
    Aslında 18 yaşından küçük olmakla ilgisi olmayabilir çünkü banka üzerinden ödeme alma özelliği yoktu Adsense'de. Büyüklere de çek geliyordu yani. Banka olayı sonradan geldi Adsense'e de rahatladık. Deli komisyon istiyorlardı çek için.

    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konuda bahsi geçen zarflar pin zarfı yanlış anlamadıysam.benim evde hala 3-5 tane var,en az 10 yıllık ben asıl çeklere sevinirdim.eskiden ödemeler çekle gelirdi,direkt banka hesabımıza almıyorduk.ögrenci adamız,sınıftaki arkadaşlara çekleri gösterip hava atardım.koskoca google amca bana çek göndermiş,havasını atacam tabi

    adsenseden para kazanmak nasıl duygu konusuna gelirsek,bence stresli.her ay o kadar ugraş,güzel güzel paraları kazan.ödeme gününden 1 gün önce bi bakıyorsun hesap banlanmış,içerde 100k para kalmış.bi ara millet kendi sitesiyle ugraşmaz,rakipleriyle ugraşırdı sadece.bu rakipten nasıl daha kaliteli iş yaparım demez,nasıl bi hile-hurda ile onu indirip yerine geçerim derdi.4-4 lük sitelerde çok banlandık rakiplerin saldırıları yüzünden.sinir,stres,delirmeceler filan....stresli iş yani.
    CitiBank'ın birçok memuru bozamamıştı ilk çek geldiğinde, hatta bunu nasıl aldınız, kim gönderdi, hani şu internetteki Google mu falan diye soruyorlardı. İstanbul'a gönderip bir şekilde halletmiştik oradaki CitiBank çalışanı yetkili bir abimiz sayesinde.

    vBDesTabe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    15 Yıl önce ilk ödememi citibank çeki ile almıştım.
    Çevremde inanmayan insanlara göstermek için çek ile ödeme talep etmiştim.
    Çok güzel günlerdi.
    İlk hesabımın ekran resimleri hala duruyor.

    Heyecan demişken her ay sonu acaba ban yiyecekmiyiz endişesi vardı..
    Benim ilk hesabımın bizzat kendisi duruyor, başka da hesabım olmadı zaten.

    Hey gidi günler hey, Türkçe bile sağlam para bırakıyordu, Adsense'in Adsense olduğu zamanlar.
  • 31-03-2022, 01:53:29
    #49
    Gecenin bu saatinde erken yatmayı gerektirmeyecek kadar rahatlık hissettiren bir şey.
  • 31-03-2022, 02:33:25
    #50
    Adsenseden zarf geldiğinde yanlış hatırlamıyorsam üstünde google logosu vardı. şaşırmıştım bildiğiniz minik beyaz zarf tee amerika yada irlanda'dan kaybolmadan nasıl ulaşmış hayret diye
  • 31-03-2022, 06:40:23
    #51
    acaner adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Türkiye'de sadece CitiBank bozuyordu o çeki çünkü Google CitiBank ile anlaşmalıydı. Diğer bankalarda ne yaptıysak bozduramamıştık.



    Aslında 18 yaşından küçük olmakla ilgisi olmayabilir çünkü banka üzerinden ödeme alma özelliği yoktu Adsense'de. Büyüklere de çek geliyordu yani. Banka olayı sonradan geldi Adsense'e de rahatladık. Deli komisyon istiyorlardı çek için.



    CitiBank'ın birçok memuru bozamamıştı ilk çek geldiğinde, hatta bunu nasıl aldınız, kim gönderdi, hani şu internetteki Google mu falan diye soruyorlardı. İstanbul'a gönderip bir şekilde halletmiştik oradaki CitiBank çalışanı yetkili bir abimiz sayesinde.



    Benim ilk hesabımın bizzat kendisi duruyor, başka da hesabım olmadı zaten.

    Hey gidi günler hey, Türkçe bile sağlam para bırakıyordu, Adsense'in Adsense olduğu zamanlar.
    Yabancı çek olduğu için bankalar bozmaya yanaşmıyordu. Benim Yapı Kredide eskiden tanıdığım bankacı bir kadın vardı. O bana bazı taktikler vermişti ve olayı çok iyi biliyordu. (Adana - YKB - Atatürk Cad. Şubesi) şuraya yazdığım mesajı koyup çekiliyorum
  • 31-03-2022, 11:00:34
    #52
    CGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel dostum,
    Ücret karşılığında hizmet vermiyorum ama Alsancak - Kordon'da deniz hizasındaki bir cafede soğuk içecek ve sıcak çerez ısmarlayanlara olayı en ince detayına kadar anlatıyorum : )))))
    Hemen İzmir'e uçak bileti alıyorum
  • 31-03-2022, 11:09:09
    #53
    Akapunko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hemen İzmir'e uçak bileti alıyorum
    Başımın üstünde yerin var
  • 01-04-2022, 09:05:11
    #54
    Üyeliği durduruldu
    her erkeğin bir mazi kutusu vardır ya hani içinde saçma sapan aletler, kablolar, ıvırlar zıvırlar olur. o tarz bir kutum var içinde saçma sapan olmayan birkaç şey var. ilk adsense zarflarım