• 30-03-2022, 03:58:01
    #19
    bana mektup ingiltereden gelmişti galiba vay be ne gündü ,yt için açmıştım zamanla sıkılıp satmıştım. bi com domain alsam bi hosting başlayacağım tekrardan ama sıkılyıyorum işte
  • 30-03-2022, 04:00:54
    #20
    ForReaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şunu diyorsun herhalde 🤣🎯❤️
    Ah ulan 🥺 bize de nasip olur mu
  • 30-03-2022, 04:01:17
    #21
    deffydark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana mektup ingiltereden gelmişti galiba vay be ne gündü ,yt için açmıştım zamanla sıkılıp satmıştım. bi com domain alsam bi hosting başlayacağım tekrardan ama sıkılyıyorum işte
    Siz tüm taktikleri verin bana ben başlarım 😂
  • 30-03-2022, 04:17:09
    #22
    Platin üye
    2011 yılında 14 yaşında ilk zarfımı almıstım. 2016 yılına kadar çok deli kazançlar sağladım. 2017 yılından sonrada üniversiteye gittim. 2020 yılında bütün param bitti, ondan beridir de yüzüm gülmedi. Adsense işinizin patronu olma imkanı sunuyor. 2023 içerisinde r10 üzerindeki işlerimi kapatıp eski düzenimi kurmayı umuyorum. Bakalım eskisinden daha iyi işler yapabilecekmiyiz.
  • 30-03-2022, 04:18:59
    #23
    AbdullahAA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2011 yılında 14 yaşında ilk zarfımı almıstım. 2016 yılına kadar çok deli kazançlar sağladım. 2017 yılından sonrada üniversiteye gittim. 2020 yılında bütün param bitti, ondan beridir de yüzüm gülmedi. Adsense işinizin patronu olma imkanı sunuyor. 2023 içerisinde r10 üzerindeki işlerimi kapatıp eski düzenimi kurmayı umuyorum. Bakalım eskisinden daha iyi işler yapabilecekmiyiz.
    Bende ilk sitemi 14 yaşında açmıştım yazilimmasasi.com blog site idi. 15 yaşında adsense ile tanışıp onaya gönderdim red geldiğinde ağlamıştım
  • 30-03-2022, 05:46:49
    #24
    Manuel Onaylamıştım 6 ay sonra elime zarj ulaşti pek birşey değiştirmiyorum sadece üzerinde hafif yurt dışı kokusu var
  • 30-03-2022, 09:09:28
    #25
    Ağzı zor kapanan zarflar isteyenler imzamdaki konuya bakabilir ☺️
  • 30-03-2022, 09:34:41
    #26
    Biz işe ilk başladığımızda Çek geliyordu. 2005-2006 yıllarında. Hatta o zamanlar Adanadaydım ve çekleri DHL'den tek bir adam dağıtıyordu. Benim şirkete geldiği için genellikle ilk bana gelirdi. Adana'da o zaman kimlere çek gelmiş hepsini söylerdi abimiz. O çeki nasıl hızlıca bozdurursun, ne kadar az komisyonla bozdurursun bunun hesabını yapardık. Güzel günlerdi...
  • 30-03-2022, 10:16:43
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Türk posta teşkilatımız sağolsun pini istedikten 4 ay sonra 3 zarfıda birlikte getirdi fakat ben pin onaylamasını manuel olarak çoktaan yapmıştım.