Biz işe ilk başladığımızda Çek geliyordu. 2005-2006 yıllarında. Hatta o zamanlar Adanadaydım ve çekleri DHL'den tek bir adam dağıtıyordu. Benim şirkete geldiği için genellikle ilk bana gelirdi. Adana'da o zaman kimlere çek gelmiş hepsini söylerdi abimiz. O çeki nasıl hızlıca bozdurursun, ne kadar az komisyonla bozdurursun bunun hesabını yapardık. Güzel günlerdi...