Gelecekten bir beklentisi olan var mı?
16
●446
- 29-03-2022, 23:31:51Sade bir vatandaş yurtdışı hayali kuruyordu ya hani, artık şirket/firmalar da yurtdışına kapak atmaya çalışıyor. Gerisini siz düşünün.
Şuan çalıştığım şirkette, devlet destekli uzun soluklu ihaleyi kazanarak sözleşmeye imza atmıştık. Ama yurtdışındaki teklif ettiğimiz ihaleyi büyük ihtimal kazanacağımız için sözleşmeyi fesih ettirmek için yol arıyoruz. - 29-03-2022, 23:44:27Yıllar yıllar önce, ülkenin başına ilk geçtiğinde . . . O zamanlar bazı kişiler çok iddialı çok hevesli, artık gelecek bizimdir, mutlu günler bizi ülkeyi bekliyor gibi şeyler diyorlardı. Onları artık görmez oldum sanki sırra kadem bastılar. Bence cok fazla düsünme herşey olacağına varıyor bazı kesimlerin kafaları resetlenmeden gelecekten bahsetmek akıllıca degil. Gününü kurtaydıysan atlattıysan ne ala
- 29-03-2022, 23:49:37Oğlum devlet okulunda sınıfı 46 kişilik ve gerçekten eğitim almakta çok zorlanıyor ki hocası da aynı durumdan şikayetçi, oğlum derse katılmak istese de diğer öğrencilerin kaosundan etkilenip dersten uzaklaşıyor
Bugün artık yeter diyip özel okul bakayım dedim 25 binden aşağı eğitim veren bir yer yok, şimdi bu ekonomi de bu parayı nasıl ödeyeyim
Yada 46 kişi arasın da bu çocuk nasıl okusun
Taşınma durumum yok
Allah bir an önce Ülkemizin yakında karşılaşacağı felaketten en az yara ile kurtulmasını nasip eylesin yoksa durumumuz çok kötüye gidiyor.
Felaket dersem , ekonomik açıdan alacağımız darbeler olacak asgari ücrete zam geliyor 3 katı olarak bizim alacağımız ürünlere yansıyor...