• 29-03-2022, 23:22:48
    #10
    Artık tek beklentim gelirse ekime
  • 29-03-2022, 23:31:51
    #11
    Sade bir vatandaş yurtdışı hayali kuruyordu ya hani, artık şirket/firmalar da yurtdışına kapak atmaya çalışıyor. Gerisini siz düşünün.
    Şuan çalıştığım şirkette, devlet destekli uzun soluklu ihaleyi kazanarak sözleşmeye imza atmıştık. Ama yurtdışındaki teklif ettiğimiz ihaleyi büyük ihtimal kazanacağımız için sözleşmeyi fesih ettirmek için yol arıyoruz.
  • 29-03-2022, 23:44:27
    #12
    Yıllar yıllar önce, ülkenin başına ilk geçtiğinde . . . O zamanlar bazı kişiler çok iddialı çok hevesli, artık gelecek bizimdir, mutlu günler bizi ülkeyi bekliyor gibi şeyler diyorlardı. Onları artık görmez oldum sanki sırra kadem bastılar. Bence cok fazla düsünme herşey olacağına varıyor bazı kesimlerin kafaları resetlenmeden gelecekten bahsetmek akıllıca degil. Gününü kurtaydıysan atlattıysan ne ala
  • 29-03-2022, 23:49:37
    #13
    Oğlum devlet okulunda sınıfı 46 kişilik ve gerçekten eğitim almakta çok zorlanıyor ki hocası da aynı durumdan şikayetçi, oğlum derse katılmak istese de diğer öğrencilerin kaosundan etkilenip dersten uzaklaşıyor

    Bugün artık yeter diyip özel okul bakayım dedim 25 binden aşağı eğitim veren bir yer yok, şimdi bu ekonomi de bu parayı nasıl ödeyeyim
    Yada 46 kişi arasın da bu çocuk nasıl okusun

    Taşınma durumum yok


    Allah bir an önce Ülkemizin yakında karşılaşacağı felaketten en az yara ile kurtulmasını nasip eylesin yoksa durumumuz çok kötüye gidiyor.

    Felaket dersem , ekonomik açıdan alacağımız darbeler olacak asgari ücrete zam geliyor 3 katı olarak bizim alacağımız ürünlere yansıyor...
  • 29-03-2022, 23:52:18
    #14
    yarını görsem kâr.
  • 29-03-2022, 23:52:56
    #15
    Yarının Sahibi Allah C.C. Bakalım neler göreceğiz. İmtihanımız kolay geçer inşAllah.
  • 30-03-2022, 00:48:55
    #16
    İnsan umut ettikçe yaşar
  • 30-03-2022, 00:57:51
    #17
    umut olmazsa olmaz.en yıkıntı halinde bile bir umut olmalı içinde. şimddien çekilelim kenara nasıl olsa geleceğimiz yok oldu diyelim ozaman. hani zombi filmlerinde olur ya. harabe yıkıp hayatlar şehirler.