Oğlum devlet okulunda sınıfı 46 kişilik ve gerçekten eğitim almakta çok zorlanıyor ki hocası da aynı durumdan şikayetçi, oğlum derse katılmak istese de diğer öğrencilerin kaosundan etkilenip dersten uzaklaşıyor
Bugün artık yeter diyip özel okul bakayım dedim 25 binden aşağı eğitim veren bir yer yok, şimdi bu ekonomi de bu parayı nasıl ödeyeyim
Yada 46 kişi arasın da bu çocuk nasıl okusun
Taşınma durumum yok
Allah bir an önce Ülkemizin yakında karşılaşacağı felaketten en az yara ile kurtulmasını nasip eylesin yoksa durumumuz çok kötüye gidiyor.
Felaket dersem , ekonomik açıdan alacağımız darbeler olacak asgari ücrete zam geliyor 3 katı olarak bizim alacağımız ürünlere yansıyor...