Yıllar yıllar önce, ülkenin başına ilk geçtiğinde . . . O zamanlar bazı kişiler çok iddialı çok hevesli, artık gelecek bizimdir, mutlu günler bizi ülkeyi bekliyor gibi şeyler diyorlardı. Onları artık görmez oldum sanki sırra kadem bastılar. Bence cok fazla düsünme herşey olacağına varıyor bazı kesimlerin kafaları resetlenmeden gelecekten bahsetmek akıllıca degil. Gününü kurtaydıysan atlattıysan ne ala