• 28-03-2022, 23:20:30
    #10
    Planların zenginleri tedirgin eder, onlar çıktıkları basamaktan aşağı kesinlikle inmek istemez kendine dikkat et
  • 28-03-2022, 23:21:56
    #11
    parayı bulana kadar iyi fikir

    ne demişler sosyalistlik parayı bulana kadar, feministlik kocayı bulana kadar
  • 28-03-2022, 23:31:50
    #12
    bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şuan milyarlarca takım elbiseliler çalışıyor dağ başında villasında kahvaltı yapan pijamalı adamlar için gelip geçiçi dünyada iz bırakan bir eser hikaye yapacak isek ne mutlu bize
    Yok, milyarlarca olamaz dünya nüfusu da bir yere kadar.
    Ama çalışmıyoruz, ayaklandık ve üretimi durdurduk. Dünya düzenini değişeceğiz, bir teori var ve mümkün. O villasında kahvaltı yapan pijamalılar insanlara satış yaptıkça varlar, insanlar almıyor para kullanmıyoruz.
    Ölene kadar çalışma düzeni artık sona eriyor. Herkesin eşit hakları var, isteyen gönüllü ekstralarına katılsın o zamanla oturur. Ama birinde 3 milyar dolar varken diğeri 3 bin tl ile yarı aç yaşamıyor.

    eTicra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Nehirlerden şarap akacaksa ben de varım.
    O teori de bu sistemde yerle bir maalesef. Ama akıtırız, şarap bölgesi kurarız bir yandan yüzerken bir yandan içeriz imkansız değil.

    unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acaba böyle olursa Sarı Partili yüksek yaşlı 'insan'lar ortalıkta 'Telefonunu çıkart' diye fink atar mı
    Para yok, daha çok yok. En iyisini yılda bir çıkarırız tek model, en iyi kamera en iyi özellikler. Farklı boyut seçimi olur.
    Haliyle herkesin telefonu aynı puan ve standartlarda olur. Kimse kimsenin telefonunu ağza burna sokmaz, bunu da çözeriz.

    konur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Klasik sosyalist düşünce Uygarlıkların gelişmesini engeller, teoride "mükemmel" olan sistem yerini pratiğe gelince aylık 10 dolara çalışan doktorlara, fakirliğe bırakır. İnsanlar her ne kadar çalışmaktan şikayetçi olsa bile bu doğasında vardır. Çalışır, hırslıdır ve her zaman daha fazlasını ister.
    Evet tam olarak konu bu zaten. Doyumsuz insana sonsuzu ver ötesini yine ister. Çalışmak isteyen istediği sektörün kontrolünde olabiliyor. Fazladan puan kazanıyor, bunu da birikim yapabiliyor.
    Çünkü zaten mevcut düzende puanlar yaşamaya yetiyor. Birey ölünce miras yok, puan sadece kişiye ait. Toprak veya üzerindeki geçici yapıların tapusu da yok. İnsan yaşadığı sürece misafir, olması gerektiği gibi.

    BaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben maxigeyik diye gelmiştim
    bir arkadaşa bakıp çıktım.
    Yakında geyik için bolca vaktimiz olacak. Düzenin değişimi için son kez çalışan nesil biziz. Sonraki nesil çok şanslı.

    Hans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlginç bir düşünce ama aylık birkaç milyon banka hesabına yatan birinin dünyayı değiştirmek yerine hayatı yaşamayı seçeceğini düşünüyorum..
    Evet, aylık birkaç milyon hesabına yatan kişi istemiyor ancak, ona karşılık milyonlarca insan çalışmıyor ve almıyor. Oturup parayı yer yakında, mecbur kalarak düzene ayak uyduruyor.
    Tıpkı 15 bin tl maaş yetmeyen adam işten çıkarıldıktan sonra sigortasız ve 3-4 bin tl ile bir ay kölelik yapmak zorunda kaldığı gibi. Paran mı var derdin var, parasıyla dövüyoruz hepsini.

    Morfinafk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o değilde adam 13 yıldır r10 da sajdasjdsajdsja ben 17 yaşındayım yaşım kadar r10 hesabın var hocam nerdeyse
    Aslında çok daha eski ama forum 3-5 kere gitti geldi, yönetimler değişti. Üyelikler silindi, eski üyelikler gelemedi farklı üyeliğimizin ismi değiştirildi vs. uzun hikayeler.
    Yaşlı sayılmam ama 35'lerdeyim henüz. r10 üyeliğim kadar vakit bu düşünceyi yerleştirmeye yeter, ben 70 yaşıma ulaşınca da dünya düzeni yeni sisteme geçmeye başlar.

    OrLoW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Planların zenginleri tedirgin eder, onlar çıktıkları basamaktan aşağı kesinlikle inmek istemez kendine dikkat et
    Zaten bu teoriden dolayı 2075 sonrasında muhtemelen suikaste kurban gidiyorum ama fikirler ölmez. Dünya düzeni istediğimiz biçimde değişiyor.

    Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    parayı bulana kadar iyi fikir

    ne demişler sosyalistlik parayı bulana kadar, feministlik kocayı bulana kadar
    Yok, parayı yok edene kadar. Ondan sonrası kendiliğinden gelecek. Parayı bulunca fikir değişecek olsak suikaste kurban gitmeden önce binlerce zenginden 30000 yıl harcasan bitmeyecek rüşvet geliyor.
    Bizim derdimiz zaten bu sistemi yok etmek, paralarıyla dövüyoruz bu tipleri.
  • 28-03-2022, 23:33:57
    #13
    Morfinafk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o değilde adam 13 yıldır r10 da sajdasjdsajdsja ben 17 yaşındayım yaşım kadar r10 hesabın var hocam nerdeyse
    neyse bana dememişsin benimki 14 yılı geçti
  • 28-03-2022, 23:34:54
    #14
    barbaryan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neyse bana dememişsin benimki 14 yılı geçti
    :d:d:d
  • 29-03-2022, 01:34:12
    #15
    Sanırım artık reel de bu işlerim imkansız olduğunu herkes kabul etmiş ki fantezi yazmaya başladık
  • 29-03-2022, 01:45:46
    #16
    Platin üye
    Bu sistem 91'de çöktü hocam, geçmiş olsun.
  • 29-03-2022, 02:53:30
    #17
    konur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Klasik sosyalist düşünce Uygarlıkların gelişmesini engeller, teoride "mükemmel" olan sistem yerini pratiğe gelince aylık 10 dolara çalışan doktorlara, fakirliğe bırakır. İnsanlar her ne kadar çalışmaktan şikayetçi olsa bile bu doğasında vardır. Çalışır, hırslıdır ve her zaman daha fazlasını ister.
    Gapitalizm çok gelişkin hocam, en son birbirlerinin maskelerini çalıyordu dünya devi ülkeler!
    Dünya nüfusunun yarıdan fazlasını açlıktan ölüme mahkum edip "gelişiyor".
    Uzaya ilk çıkanlar dünyanın en geri topraklarında iktidarı alıp dünya devi haline getiren sosyalistlerdi hocam. Tüm vatandaşlarına yaşamak gereken herşeyi sağlayabilen bir sistem gelişmemiş oluyor, ama vatandaşlarını açlığa mahkum eden sistem gelişmiş oluyor öyle mi
    Kapitalizmde doktorların cebinde ay sonunda 10 dolar da kalmıyor, borçla kapatıyorlar ayı bir çoğu! En son ülkeden kovuldular! Bu ne güzel bir sistem, bu nasıl bir gelişmişlik, insanın gözleri yaşarıyor!
  • 29-03-2022, 11:07:12
    #18
    karikaturname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gapitalizm çok gelişkin hocam, en son birbirlerinin maskelerini çalıyordu dünya devi ülkeler!
    Dünya nüfusunun yarıdan fazlasını açlıktan ölüme mahkum edip "gelişiyor".
    Uzaya ilk çıkanlar dünyanın en geri topraklarında iktidarı alıp dünya devi haline getiren sosyalistlerdi hocam. Tüm vatandaşlarına yaşamak gereken herşeyi sağlayabilen bir sistem gelişmemiş oluyor, ama vatandaşlarını açlığa mahkum eden sistem gelişmiş oluyor öyle mi
    Kapitalizmde doktorların cebinde ay sonunda 10 dolar da kalmıyor, borçla kapatıyorlar ayı bir çoğu! En son ülkeden kovuldular! Bu ne güzel bir sistem, bu nasıl bir gelişmişlik, insanın gözleri yaşarıyor!
    İşte, tüm bu sistem değişecek, ama tüm dünyada değişecek.

    Skaylet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sistem 91'de çöktü hocam, geçmiş olsun.
    Sistemler çöker, yeni sistemler gelir. Demek ki yanlış zamanmış, yakında düzeni değişiyoruz.

    constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanırım artık reel de bu işlerim imkansız olduğunu herkes kabul etmiş ki fantezi yazmaya başladık
    Herşey mümkün de, yeterince inanan kişi olması lazım.