Gapitalizm çok gelişkin hocam, en son birbirlerinin maskelerini çalıyordu dünya devi ülkeler!
Dünya nüfusunun yarıdan fazlasını açlıktan ölüme mahkum edip "gelişiyor".

Uzaya ilk çıkanlar dünyanın en geri topraklarında iktidarı alıp dünya devi haline getiren sosyalistlerdi hocam. Tüm vatandaşlarına yaşamak gereken herşeyi sağlayabilen bir sistem gelişmemiş oluyor, ama vatandaşlarını açlığa mahkum eden sistem gelişmiş oluyor öyle mi

Kapitalizmde doktorların cebinde ay sonunda 10 dolar da kalmıyor, borçla kapatıyorlar ayı bir çoğu! En son ülkeden kovuldular! Bu ne güzel bir sistem, bu nasıl bir gelişmişlik, insanın gözleri yaşarıyor!
İşte, tüm bu sistem değişecek, ama tüm dünyada değişecek.
Bu sistem 91'de çöktü hocam, geçmiş olsun.
Sistemler çöker, yeni sistemler gelir. Demek ki yanlış zamanmış, yakında düzeni değişiyoruz.
Sanırım artık reel de bu işlerim imkansız olduğunu herkes kabul etmiş ki fantezi yazmaya başladık
Herşey mümkün de, yeterince inanan kişi olması lazım.