Konu
İşi bırakıyoruz, artık kimse çalışmıyor.
28-03-2022, 23:33:57
#13
BaRBaRYaN
Morfinafk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
o değilde adam 13 yıldır r10 da sajdasjdsajdsja ben 17 yaşındayım yaşım kadar r10 hesabın var hocam nerdeyse
neyse bana dememişsin
benimki 14 yılı geçti