İşi bırakıyoruz, artık kimse çalışmıyor.
17
●1.460
- 28-03-2022, 23:31:50Yok, milyarlarca olamaz dünya nüfusu da bir yere kadar.bycida adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ama çalışmıyoruz, ayaklandık ve üretimi durdurduk. Dünya düzenini değişeceğiz, bir teori var ve mümkün. O villasında kahvaltı yapan pijamalılar insanlara satış yaptıkça varlar, insanlar almıyor para kullanmıyoruz.
Ölene kadar çalışma düzeni artık sona eriyor. Herkesin eşit hakları var, isteyen gönüllü ekstralarına katılsın o zamanla oturur. Ama birinde 3 milyar dolar varken diğeri 3 bin tl ile yarı aç yaşamıyor.
O teori de bu sistemde yerle bir maalesef.eTicra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleAma akıtırız, şarap bölgesi kurarız bir yandan yüzerken bir yandan içeriz imkansız değil.
Para yok, daha çok yok. En iyisini yılda bir çıkarırız tek model, en iyi kamera en iyi özellikler. Farklı boyut seçimi olur.unqown adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haliyle herkesin telefonu aynı puan ve standartlarda olur. Kimse kimsenin telefonunu ağza burna sokmaz, bunu da çözeriz.
Evet tam olarak konu bu zaten. Doyumsuz insana sonsuzu ver ötesini yine ister. Çalışmak isteyen istediği sektörün kontrolünde olabiliyor. Fazladan puan kazanıyor, bunu da birikim yapabiliyor.konur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çünkü zaten mevcut düzende puanlar yaşamaya yetiyor. Birey ölünce miras yok, puan sadece kişiye ait. Toprak veya üzerindeki geçici yapıların tapusu da yok. İnsan yaşadığı sürece misafir, olması gerektiği gibi.
Yakında geyik için bolca vaktimiz olacak.BaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleDüzenin değişimi için son kez çalışan nesil biziz. Sonraki nesil çok şanslı.
Evet, aylık birkaç milyon hesabına yatan kişi istemiyor ancak, ona karşılık milyonlarca insan çalışmıyor ve almıyor. Oturup parayı yer yakında, mecbur kalarak düzene ayak uyduruyor.Hans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tıpkı 15 bin tl maaş yetmeyen adam işten çıkarıldıktan sonra sigortasız ve 3-4 bin tl ile bir ay kölelik yapmak zorunda kaldığı gibi. Paran mı var derdin var, parasıyla dövüyoruz hepsini.
Aslında çok daha eski ama forum 3-5 kere gitti geldi, yönetimler değişti. Üyelikler silindi, eski üyelikler gelemedi farklı üyeliğimizin ismi değiştirildi vs. uzun hikayeler.Morfinafk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaşlı sayılmam ama 35'lerdeyim henüz.
r10 üyeliğim kadar vakit bu düşünceyi yerleştirmeye yeter, ben 70 yaşıma ulaşınca da dünya düzeni yeni sisteme geçmeye başlar.
Zaten bu teoriden dolayı 2075 sonrasında muhtemelen suikaste kurban gidiyorum ama fikirler ölmez.OrLoW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dünya düzeni istediğimiz biçimde değişiyor.
Yok, parayı yok edene kadar. Ondan sonrası kendiliğinden gelecek. Parayı bulunca fikir değişecek olsak suikaste kurban gitmeden önce binlerce zenginden 30000 yıl harcasan bitmeyecek rüşvet geliyor.Paramedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizim derdimiz zaten bu sistemi yok etmek, paralarıyla dövüyoruz bu tipleri.
- 28-03-2022, 23:33:57
- 29-03-2022, 01:34:12Sanırım artık reel de bu işlerim imkansız olduğunu herkes kabul etmiş ki fantezi yazmaya başladık
- 29-03-2022, 02:53:30Gapitalizm çok gelişkin hocam, en son birbirlerinin maskelerini çalıyordu dünya devi ülkeler!konur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dünya nüfusunun yarıdan fazlasını açlıktan ölüme mahkum edip "gelişiyor".
Uzaya ilk çıkanlar dünyanın en geri topraklarında iktidarı alıp dünya devi haline getiren sosyalistlerdi hocam. Tüm vatandaşlarına yaşamak gereken herşeyi sağlayabilen bir sistem gelişmemiş oluyor, ama vatandaşlarını açlığa mahkum eden sistem gelişmiş oluyor öyle mi
Kapitalizmde doktorların cebinde ay sonunda 10 dolar da kalmıyor, borçla kapatıyorlar ayı bir çoğu! En son ülkeden kovuldular! Bu ne güzel bir sistem, bu nasıl bir gelişmişlik, insanın gözleri yaşarıyor! - 29-03-2022, 11:07:12İşte, tüm bu sistem değişecek, ama tüm dünyada değişecek.karikaturname adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sistemler çöker, yeni sistemler gelir. Demek ki yanlış zamanmış, yakında düzeni değişiyoruz.Skaylet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herşey mümkün de, yeterince inanan kişi olması lazım.constantine38 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gelip geçiçi dünyada iz bırakan bir eser hikaye yapacak isek ne mutlu bize
r10 üyeliğim kadar vakit bu düşünceyi yerleştirmeye yeter, ben 70 yaşıma ulaşınca da dünya düzeni yeni sisteme geçmeye başlar.