• 28-03-2022, 16:20:08
    #1
    Merhabalar bugün tüm sınıflara arama yapıp telefon vb. el koydular. Veli gelsin dediler velim gelemeyince arayıp aldım telefonu ama 40 dakika beklemek zorunda kaldım. Telefonu ders saatinde çıkarmadım. Ve telefona el konulsa bi sermayem var ve bunu yonetiyorum. Ve bazen bakmak zorunda kalıyorum teneffüs ve öğle araları. Bunun için ne yapabilirim?
  • 28-03-2022, 16:21:48
    #2
    bundan 8-9 sene önce lisedeyken cinsel bölgelerde sigara saklardık telefonuda aynı taktik yapabilirsin o bölgeleri polis bile izin belgesi olmadan araması yasal suç
  • 28-03-2022, 16:22:03
    #3
    Telefonları topluyorlar,büyük ihtimalle de artık toplayacaklar her gün. Sadece çıkış saatinde vereceklerdir.
    Yapacak bir şey var mı? Yok gibi duruyor.
  • 28-03-2022, 16:22:19
    #4
    Öğrenci de öğrenci değil artık yatırımcı, iş insanı falan oldu
    Teneffüslerde yatırım portföyünüzü takip ediyorsunuz demek ki öğrenci bey
  • 28-03-2022, 16:22:52
    #5
    Telefonunuzu çantanıza koyun, Tenefüslerde çantanızdan çıkarıp cebinize koyun. Tuvalete gidin orda kontrol edin
  • 28-03-2022, 16:23:03
    #6
    Eğer bir kural varsa uymak zorundasınız ve evet el koyma hakları var
  • 28-03-2022, 16:24:47
    #7
    Toplantı da karar alındı hocalar imzaladıysa alırlar ama veliniz geldiğinde vermeleri gerekli
  • 28-03-2022, 16:27:25
    #8
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefonunuzu çantanıza koyun, Tenefüslerde çantanızdan çıkarıp cebinize koyun. Tuvalete gidin orda kontrol edin
    çantaları kontrol etmiyorlar zaten )
  • 28-03-2022, 16:29:23
    #9
    hectorflue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bundan 8-9 sene önce lisedeyken cinsel bölgelerde sigara saklardık telefonuda aynı taktik yapabilirsin o bölgeleri polis bile izin belgesi olmadan araması yasal suç
    Anladım hocam olmazsa en kötü onu yaparım
    ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Telefonları topluyorlar,büyük ihtimalle de artık toplayacaklar her gün. Sadece çıkış saatinde vereceklerdir.
    Yapacak bir şey var mı? Yok gibi duruyor.
    Vermeyecem diyorlar
    bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öğrenci de öğrenci değil artık yatırımcı, iş insanı falan oldu
    Teneffüslerde yatırım portföyünüzü takip ediyorsunuz demek ki öğrenci bey
    Edemez miyim hocam? Kime ne zararı var bunun? Geleceği inşa etmek için sadece ders çalışmak mi gerekiyor? Kaç kişi şuan okuyup istediğini elde etti? Maalesef benimde bir şeyler yapmam gerekiyor ders dışında.