Konu
Okulda telefona el konulması hk
28-03-2022, 16:22:03
#3
ademakcan
Telefonları topluyorlar,büyük ihtimalle de artık toplayacaklar her gün. Sadece çıkış saatinde vereceklerdir.
Yapacak bir şey var mı? Yok gibi duruyor.