hectorflue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bundan 8-9 sene önce lisedeyken cinsel bölgelerde sigara saklardık telefonuda aynı taktik yapabilirsin o bölgeleri polis bile izin belgesi olmadan araması yasal suç
Anladım hocam olmazsa en kötü onu yaparım
ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telefonları topluyorlar,büyük ihtimalle de artık toplayacaklar her gün. Sadece çıkış saatinde vereceklerdir.
Yapacak bir şey var mı? Yok gibi duruyor.
Vermeyecem diyorlar
bbthns adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öğrenci de öğrenci değil artık yatırımcı, iş insanı falan oldu
Teneffüslerde yatırım portföyünüzü takip ediyorsunuz demek ki öğrenci bey
Edemez miyim hocam? Kime ne zararı var bunun? Geleceği inşa etmek için sadece ders çalışmak mi gerekiyor? Kaç kişi şuan okuyup istediğini elde etti? Maalesef benimde bir şeyler yapmam gerekiyor ders dışında.