Merhabalar bugün tüm sınıflara arama yapıp telefon vb. el koydular. Veli gelsin dediler velim gelemeyince arayıp aldım telefonu ama 40 dakika beklemek zorunda kaldım. Telefonu ders saatinde çıkarmadım. Ve telefona el konulsa bi sermayem var ve bunu yonetiyorum. Ve bazen bakmak zorunda kalıyorum teneffüs ve öğle araları. Bunun için ne yapabilirim?