• 27-03-2022, 00:52:52
    #19
    Bratz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saçma sapan olumsuz yorumlardan ve umursamaz boş fikirlerden ziyade, aklı başında olan birinin yaptığı yorum sonuna kadar katılıyorum.
    kendi yorumunuzu belirtirken başka kişileri ve onların yaptığı yorumları küçümsemeniz forum kültürüne ne kadar uyum sağladığınızı da gösteriyor

    sizden başka herkes nedense sadece "KENDİ YORUMUNU" yaparken bir tek siz kendi fikrinizi belirtmek yerine yapılan yorumları küçüksemişsiniz. !!!

    Ek: Bence foruma LİKE butonu kadar youtube daki gibi bir DISLİKE özelliği de gelmeli...
  • 27-03-2022, 00:53:05
    #20
    Eger aksi belirtilmediyse
    her seyin bedeli var denilebilir.
    Geceye bir sarki birakalim boylelikle.

    Iki yilda bir cocuk yuruyor hocam. Her seyin bedeli var.

    Saygilarimla
  • 27-03-2022, 00:57:38
    #21
    BaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kendi yorumunuzu belirtirken başka kişileri ve onların yaptığı yorumları küçümsemeniz forum kültürüne ne kadar uyum sağladığınızı da gösteriyor

    sizden başka herkes nedense sadece "KENDİ YORUMUNU" yaparken bir tek siz kendi fikrinizi belirtmek yerine yapılan yorumları küçüksemişsiniz. !!!

    Ek: Bence foruma LİKE butonu kadar youtube daki gibi bir DISLİKE özelliği de gelmeli...
    Alakası yok hocam çözüm odaklı yaklaşmayan asabi kişilere karşı söylenmesi gereken cevabı verdim, şahsen ben olsam üstünden ne kadar da geçerse geçsin zamanında iş yaptığımız için boş vaktimde destek sağlardım üzerinden 1 gün geçse beni bağlamaz ayağına yatan insanlar görüyorum forumda. Ayrıca onlara yaptığım yorumun sizi ilgilendireceğini sanmıyorum kendinize pay çıkarmayın kendileri yazabilecek kabiliyetteler.
  • 27-03-2022, 01:04:38
    #22
    Sağlam teslim ettiğiniz scripte destek vermek zorunda değilsiniz.
    Üzerinden geçen zaman ticaret hacmi göz önüne alınarak normal/makul bir fiyat ile destek olabilirsiniz.
    Site yada script sattınız ömür boyu teknik destek güncelleme garantisi vermedi iseniz takılmayın.
    • ZimmeR
    ZimmeR bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 27-03-2022, 01:13:16
    #23
    Bratz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alakası yok hocam çözüm odaklı yaklaşmayan asabi kişilere karşı söylenmesi gereken cevabı verdim, şahsen ben olsam üstünden ne kadar da geçerse geçsin zamanında iş yaptığımız için boş vaktimde destek sağlardım üzerinden 1 gün geçse beni bağlamaz ayağına yatan insanlar görüyorum forumda. Ayrıca onlara yaptığım yorumun sizi ilgilendireceğini sanmıyorum kendinize pay çıkarmayın kendileri yazabilecek kabiliyetteler.
    üzerinden 1 gün geçer, 1 hafta geçer, 1 ay geçer, hadi 6 ay da geçer.

    ama üzerinden 2 yıl geçtiyse ve bu süre zarfından müşteri herhangi bir sorun yaşamadan ürünü kullandı ise; (yani yapılan işten memnun ise) iyi niyetli bir müşteri olsa sizden ücretsiz güncelleme istemez. Müşteri sizin emeğinizi düşünmüyorsa, bu isteğin adı yardım değil bana göre "sömürü" dür.
  • 27-03-2022, 22:54:59
    #24
    ayoft.com
    Çok vaktimi almayacaksa ücretsiz yardımcı oluyorum fakat ciddi emek ve zaman alan şeyler ise ücret çıkartıp müşteriye iletiyorum.
    Devamlı bir müşterinizse de ücretsiz yardımcı olabilirsiniz yine. Bu size daha fazla kazandırır. Naçizane.
  • 28-03-2022, 09:45:38
    #25
    Tekrar ücret talep edilir. 👍
  • 28-03-2022, 09:48:38
    #26
    Bir tahattüt bulunmuyorsa tekrar talep edilir. 🤝