Bratz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saçma sapan olumsuz yorumlardan ve umursamaz boş fikirlerden ziyade, aklı başında olan birinin yaptığı yorum sonuna kadar katılıyorum.
kendi yorumunuzu belirtirken başka kişileri ve onların yaptığı yorumları küçümsemeniz forum kültürüne ne kadar uyum sağladığınızı da gösteriyor

sizden başka herkes nedense sadece "KENDİ YORUMUNU" yaparken bir tek siz kendi fikrinizi belirtmek yerine yapılan yorumları küçüksemişsiniz. !!!

Ek: Bence foruma LİKE butonu kadar youtube daki gibi bir DISLİKE özelliği de gelmeli...