Bratz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alakası yok hocam çözüm odaklı yaklaşmayan asabi kişilere karşı söylenmesi gereken cevabı verdim, şahsen ben olsam üstünden ne kadar da geçerse geçsin zamanında iş yaptığımız için boş vaktimde destek sağlardım üzerinden 1 gün geçse beni bağlamaz ayağına yatan insanlar görüyorum forumda. Ayrıca onlara yaptığım yorumun sizi ilgilendireceğini sanmıyorum kendinize pay çıkarmayın kendileri yazabilecek kabiliyetteler.
üzerinden 1 gün geçer, 1 hafta geçer, 1 ay geçer, hadi 6 ay da geçer.

ama üzerinden 2 yıl geçtiyse ve bu süre zarfından müşteri herhangi bir sorun yaşamadan ürünü kullandı ise; (yani yapılan işten memnun ise) iyi niyetli bir müşteri olsa sizden ücretsiz güncelleme istemez. Müşteri sizin emeğinizi düşünmüyorsa, bu isteğin adı yardım değil bana göre "sömürü" dür.