• 26-03-2022, 10:47:05
    #55
    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tik değil de garip bi huyum var. Sabah 7 de kalkmam gerekiyorsa alarmı hem 7 ye hem 6 ya kuruyorum. 6 da çalan alarmı kapatıp 1 saat daha uyuyacağımı bilmek bana haz veriyor nedense.😁
    Bu benim eşim çıldırıyor ama yapacak bir şey yok yoksa tam saatinde uyanıp işe gitmek sıkıntı
  • 26-03-2022, 12:29:14
    #56
    Çok fazla değişik huyum vardır ama en büyüğü sanırım bu;

    Biri kötü bir olaydan örnek verince öldürülme, kanlı, acılı, pis veya iğrenç herhangi bir şey onu duymamla beraber aklıma o sahne geliyor ve direkt böyle değişik bir hissiyatım oluyor aynısını yaşamışım gibi. Kafam böyle kendiliğinden sağa eğilir hafif titreme yapıp ıyy yaparım böyle nasıl oluyor bilmiyorum ufacık bir şey duysam veya okusam direkt oluyor. Biri mesela bugün forumda kanlı ishal diye başlıklı bir şey açmış anasını satayım çok kötü oldum sabah sabah.
  • 26-03-2022, 12:33:13
    #57
    Birde bazı şeyleri yiyememe durumu var.

    Turşu mesela onun kokusu fiziksel olarak sulu bir şekilde duruşu falan o kadar çok iğrendiriyor ki beni nefret ederim turşudan.
    Normalde salata domates limon sevmediğim şeyler değil ama onların bir araya gelip salata oluşu çok tiksindiriyor beni nedense.
  • 26-03-2022, 12:35:34
    #58
    Üyeliği durduruldu
    turşu sevmeyeni de ilk defa gördüm bakalım bu gözler daha neler görecek
    Celilzzers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birde bazı şeyleri yiyememe durumu var.

    Turşu mesela onun kokusu fiziksel olarak sulu bir şekilde duruşu falan o kadar çok iğrendiriyor ki beni nefret ederim turşudan.
    Normalde salata domates limon sevmediğim şeyler değil ama onların bir araya gelip salata oluşu çok tiksindiriyor beni nedense.
  • 26-03-2022, 12:36:25
    #59
    Halil0707 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    turşu sevmeyeni de ilk defa gördüm bakalım bu gözler daha neler görecek
    Hocam kokusu çok ağır değil mi ya bir tane turşu var böyle pembe kırmızı renkli annemler alıyor dışarıdan o kadar nefret ediyorum ki kalkıyorum direkt masadan.
  • 26-03-2022, 12:40:46
    #60
    Üyeliği durduruldu
    onu bardak bardak içen var. ben bir iki kaşık içmeye bayılıyorum şahsen ben de şalgam suyunu oldum olası içemem. zevkler ve renkler tartışılmaz diyen insanı bir kere daha tebrik ettim.
    Celilzzers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kokusu çok ağır değil mi ya bir tane turşu var böyle pembe kırmızı renkli annemler alıyor dışarıdan o kadar nefret ediyorum ki kalkıyorum direkt masadan.
  • 27-03-2022, 00:11:17
    #61
    - Telefonda konuşuyorken yanımda sufle verene çok sinir olurum. Telefonu suratına fırlatıp al o zaman sen konuş diyesim gelir.
    - Bir iş yaparken akıl veren ya da konuşan olursa sinirleniyorum çünkü odaklanamıyorum.
    - Bilgisayar başındayken tepeme dikilip ekrana bakılmasından rahatsız oluyorum.
    - Tiz seslere karşı aşırı duyarlılığım var ve çok rahatsız oluyorum.
    - En tiksindiğim canlı hamam böceğidir. Gördüğüm gibi kaşınmaya başlarım.
  • 27-03-2022, 11:00:57
    #62
    Üyeliği durduruldu
    son ikisi dışındakiler saygı ve görgü ile ilgili sanırım. bence sizi tetikleyen saygı ve görgü ile alakalı. psikoanaliz yapmıyorum yanlış anlaşılmasın, bende de var da ordan biliyorum
    mesela otobüs durağında sigara içilmesi. Sigara içenler hep bunun yanlış olmadığını savunur. Bal gibi de yanlıştır. İnsanların toplu şekilde kullandığı alanlarda umarsızca sigara içip herkesi rahatsız etmek ve bunu normal zannetmek bambaşka bir olay.
    Park bahçe gibi yerlerde çekirdek kola yapıp çöpleri yere atmak ve orayı temizlemeden gitmek.
    Piknik yerlerinde çöp bırakmak. Bunlar toplumsal sorunlar gibi görünebilir, konuyu tikler huylar için açmıştım ama temelinde hep bunlar yatıyor. Dağa çöp atabileceğini zanneden insanlar sizin telefonunuza da karışıyor, giyiminize de karışıyor, düşüncelerinize de karışıyor. Sonra siz ona "sakızı patlatmadan caklatmadan çiğne" diyemiyorsunuz. Çünkü ağzını gere gere "niye ki" diyor.

    Konudaki pek çok huy, tik, takıntı ve diğerleri aslında toplumsal yapıdan kaynaklanıyor olabilir. Acaba başka bir ortamda yetişseydik böyle huylarımız olur muydu?
    Cuslaw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    - Telefonda konuşuyorken yanımda sufle verene çok sinir olurum. Telefonu suratına fırlatıp al o zaman sen konuş diyesim gelir.
    - Bir iş yaparken akıl veren ya da konuşan olursa sinirleniyorum çünkü odaklanamıyorum.
    - Bilgisayar başındayken tepeme dikilip ekrana bakılmasından rahatsız oluyorum.
    - Tiz seslere karşı aşırı duyarlılığım var ve çok rahatsız oluyorum.
    - En tiksindiğim canlı hamam böceğidir. Gördüğüm gibi kaşınmaya başlarım.
  • 28-03-2022, 02:23:02
    #63
    Dondurma çubuğu yazarken bile suratım yamuldu