Çok fazla değişik huyum vardır ama en büyüğü sanırım bu;

Biri kötü bir olaydan örnek verince öldürülme, kanlı, acılı, pis veya iğrenç herhangi bir şey onu duymamla beraber aklıma o sahne geliyor ve direkt böyle değişik bir hissiyatım oluyor aynısını yaşamışım gibi. Kafam böyle kendiliğinden sağa eğilir hafif titreme yapıp ıyy yaparım böyle nasıl oluyor bilmiyorum ufacık bir şey duysam veya okusam direkt oluyor. Biri mesela bugün forumda kanlı ishal diye başlıklı bir şey açmış anasını satayım çok kötü oldum sabah sabah.