onu bardak bardak içen var. ben bir iki kaşık içmeye bayılıyorum şahsen ben de şalgam suyunu oldum olası içemem. zevkler ve renkler tartışılmaz diyen insanı bir kere daha tebrik ettim.
Celilzzers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam kokusu çok ağır değil mi ya bir tane turşu var böyle pembe kırmızı renkli annemler alıyor dışarıdan o kadar nefret ediyorum ki kalkıyorum direkt masadan.