Az önce televizyonda duydum ve çok şaşırdım. Kadınlar parasız adama gereksiz adam gözüyle bakıyorlarmış.
Siz ne düşünüyorsunuz?
Bütün yorumlara +R10 puan
Piskoloji dünyasında erkekler güzelliğe bakarken kadınlar paraya güce yaşam tarzına ve dominantlığa bakıyolar. E paran olmayınca haliyle gereksizleşmiş oluyosun