• 24-03-2022, 15:34:36
    #10
    cebimde ki paraya bakan kadının cebindeki paraya bakarım her şey karşılıklı
  • 24-03-2022, 15:35:09
    #11
    Erkekler .... demek gibi bir şey. (Kibar olayım biraz )
  • 24-03-2022, 15:36:16
    #12
    Paran varsa herkes kulun , paran yoksa tımarhane yolun.😁
  • 24-03-2022, 15:37:44
    #13
    8 milyar insansak, bunun yarısı kadınsa, 4.000.000.000 kadın yapar
  • 24-03-2022, 15:37:46
    #14
    üniversite 1. sınıftayken sık sık olduğum erkek tipi
  • 24-03-2022, 15:40:35
    #15
    Kurumsal Üye
    Katılıyorum
  • 24-03-2022, 15:42:45
    #16
    Parasız mutlu olunamayacağı için çok doğru.
  • 24-03-2022, 15:44:21
    #17
    e hani eşittik hani kadın da her işi yapardı o zaman toplumun %35'i çalışmayan kadın olarak düşünürsek gereksiz mi olmuş oluyor, ne demiş benjamin amca "para her şeyi yapar diyen adam, para için her şeyi yapan adamdır ( yani, ırz, namus, şeref 2.plandadır ), benim gözümde paranın hiç bir değeri yok hayatımda çok şükür belki bu yüzden bir şeyler yolunda gidiyor, size tavsiyem 2 kelimesinden biri para olan insanlardan, yeni tanıştığınız bir kız yada erkek arkadaş ev araba döviz konularına giriyorsa direkt kaçın.
  • 24-03-2022, 15:45:02
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu hayatta herşey para olduğu için .d doğru.