e hani eşittik

hani kadın da her işi yapardı o zaman toplumun %35'i çalışmayan kadın olarak düşünürsek gereksiz mi olmuş oluyor, ne demiş benjamin amca "para her şeyi yapar diyen adam, para için her şeyi yapan adamdır ( yani, ırz, namus, şeref 2.plandadır ), benim gözümde paranın hiç bir değeri yok hayatımda çok şükür belki bu yüzden bir şeyler yolunda gidiyor, size tavsiyem 2 kelimesinden biri para olan insanlardan, yeni tanıştığınız bir kız yada erkek arkadaş ev araba döviz konularına giriyorsa direkt kaçın.