Hadi hayırlı olsun, bionluk hesabımı açtım - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hadi hayırlı olsun, bionluk hesabımı açtım
8
●
366
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Hadi hayırlı olsun, bionluk hesabımı açtım
21-03-2022, 13:50:18
#1
EmreKRMN
Bionluk freelancer hesabı açtım arkadaşlar, kaç zamandır düşünüyordum ve açmak istedim.
39,99TL ödeyerek freelancer hesabı alıyorsunuz.
Profilim:
https://bionluk.com/emre_krmn
Beni orada görürseniz burada da varım arkadaşlar
21-03-2022, 13:53:10
#2
Ts3Destek
Hayırlısı olsun hocam. bu ücret olayı yenimi geldi ben 2014 kayıtlıyım benden hiç ücret istemediler ?
21-03-2022, 13:56:19
#3
ShadowKing
Kurumsal Üye
Ücretli mi olmuş o ya, bende 5-6 tane hesap vardı hepsine giriyor sanırım eski üyelere hala ücretsiz.
21-03-2022, 14:01:21
#4
TahsinCetinkaya
🔥%100 WP Optimizasyon🔥
biz eski üye oldugumuz için ücretsiz...
Hepsinden daha iyisi de ne biliyor musunuz? Bu forumun kıymetini bilelim. Hem ücretsiz hem daha iş potansiyeli mevcut.2 yıldır uğramadım bionluga.
21-03-2022, 14:02:38
#5
Looker
Hayırlı olsun. Bol kazançların olsun.
21-03-2022, 14:03:39
#6
Paramedik
benim de eski üyeliğim var ama galiba herkese ücretli yapmışlar
21-03-2022, 14:18:19
#7
XceLL
Üyeliğe para almıyorlar freelancer olursan alıyorlar
21-03-2022, 14:31:22
#8
Alengirik
20 tl mi ne vermiştik bundan 1 2 yıl once yine ücretliydi de sacma bir sistemleri var r10 'nun yanında bir hiç
21-03-2022, 14:45:52
#9
eyefive5
hayırlı olsun.r10 da makale yazarlığı hakkında bion için olumsuz şeyler söylendi ama bakalım.eskisi gibi değilmiş ortam o bakımdan dedim.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler