• 21-03-2022, 13:50:18
    #1
    Bionluk freelancer hesabı açtım arkadaşlar, kaç zamandır düşünüyordum ve açmak istedim.
    39,99TL ödeyerek freelancer hesabı alıyorsunuz.

    Profilim: https://bionluk.com/emre_krmn

    Beni orada görürseniz burada da varım arkadaşlar
  • 21-03-2022, 13:53:10
    #2
    Hayırlısı olsun hocam. bu ücret olayı yenimi geldi ben 2014 kayıtlıyım benden hiç ücret istemediler ?
  • 21-03-2022, 13:56:19
    #3
    Kurumsal Üye
    Ücretli mi olmuş o ya, bende 5-6 tane hesap vardı hepsine giriyor sanırım eski üyelere hala ücretsiz.
  • 21-03-2022, 14:01:21
    #4
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    biz eski üye oldugumuz için ücretsiz...
    Hepsinden daha iyisi de ne biliyor musunuz? Bu forumun kıymetini bilelim. Hem ücretsiz hem daha iş potansiyeli mevcut.2 yıldır uğramadım bionluga.
  • 21-03-2022, 14:02:38
    #5
    Hayırlı olsun. Bol kazançların olsun.
  • 21-03-2022, 14:03:39
    #6
    benim de eski üyeliğim var ama galiba herkese ücretli yapmışlar
  • 21-03-2022, 14:18:19
    #7
    Üyeliğe para almıyorlar freelancer olursan alıyorlar
  • 21-03-2022, 14:31:22
    #8
    20 tl mi ne vermiştik bundan 1 2 yıl once yine ücretliydi de sacma bir sistemleri var r10 'nun yanında bir hiç
  • 21-03-2022, 14:45:52
    #9
    hayırlı olsun.r10 da makale yazarlığı hakkında bion için olumsuz şeyler söylendi ama bakalım.eskisi gibi değilmiş ortam o bakımdan dedim.