Konu
Hadi hayırlı olsun, bionluk hesabımı açtım
21-03-2022, 14:45:52
#9
eyefive5
hayırlı olsun.r10 da makale yazarlığı hakkında bion için olumsuz şeyler söylendi ama bakalım.eskisi gibi değilmiş ortam o bakımdan dedim.