Konu
Hadi hayırlı olsun, bionluk hesabımı açtım
21-03-2022, 14:31:22
#8
Alengirik
20 tl mi ne vermiştik bundan 1 2 yıl once yine ücretliydi de sacma bir sistemleri var r10 'nun yanında bir hiç