çok şey denedim. beynim kolumu kaldırma emrini bile veremezken çok şey denedim. satır satır okuduğum kitaplar, izlediğim filmler hicbir sey ise yaramadı. yalnızlığımı atamadım icimden. anlaşılamadım. yetersizlik hissi bırakmadı yakamı. kendimi ifade edebileceğim yaratıcı olabileceğim bir iş edinmeme izin vermediler. 2 senedir iş arıyorum ve çok yoruldum. yaşamımın başladığı ailem artık bu yaşamı devam ettirirken bana zorluk veriyor. yapamıyorum. isyan ettim, namaz kıldım, meditasyon yaptım. inandım. inancımı yitirdim. en çok da kendime.
ve evet dibe vurmuş biriyim ve hayır bu ülkede hicbirsey beni bu dipten çıkaramaz.
Dibe Vurmuş İnsanlara Tavsiyeler
10
●694
- 21-03-2022, 04:38:29Dip sandıığımız şeylerin hiç biri dip değildir aslında her zaman bir yol vardır er geç bu yol karşınıza çıkacak tevekkül edin ve şükür edin ve çalışmaya devam edin
- 21-03-2022, 04:45:22Dibin dibi vardır. Velhasıl Rabbim büyüktür, o her şeyi görür ve bilir. Senden çok daha kötüleri de var veya benden. Hiçbir sorun, sorunla kıyaslanmaz. Şükret, belki de bu senin için bir imtihan. Ben birkaç sene öncesine kadar neler çektim bir bilsen. Gerçekten dibin dibi var. Haline şükret
- 21-03-2022, 05:08:01Dibin dibi vardır her zaman , yaşama mücadeleni asla yitirmemelisin bunu kaybettiğin vakit işte o zaman gerçekten kaybetmiş olursun.
Bir kaç ay önce denk geldiğim bu video beni duygulandırdı izlemeni şiddetle tavsiye ederim.
https://youtu.be/w-h3I_TufJQ
Ayrıca bunun ülkeyle vs. hiç bir alakası yok
Para mı elbet kazanırsın..
Ülkemi değiştirmek istiyorsun elbet bir gün bunuda yaparsın..
Yapılmak istenen her şey mumkun imkansız değil önemli olan ;
Sağlık , Zaman , Aile vs.. işte bunları kaybettiğin zaman tekrar elde edemeyeceğin şeyler.. - 21-03-2022, 05:15:52allah der ki;
kimi benden çok seversen onu senden alırım.
ve ekler;
onsuz yaşayamam deme, seni onsuz da yaşatırım.
ve mevsim geçer, gölge veren ağaçların dalları kurur,
sabır taşar,
canından saydığın yar bile bir gün el olur.
aklın şaşar, dostun düşmana dönüşür.
düşman kalkar dostun olur.
öyle garip bir dünya,
olmaz dediğin ne varsa olur.
düşmem dersin düşersin.
şaşmam dersin şaşarsın.
en garibi de budur ya;
öldüm der durur yine de yaşarsın...
Sevgili kardeşim. Dibin dibi vardır. Unutma bir yayın en uzaktaki hedefi vurması için iyice bir gerilmesi gerekir. Böyle sıkılıp bunaldığım zamanlarda kendimi bu durumdan kurtardığım bir söz var. "Allah biliyor, o ayarlamıştır vardır bir bildiği." Verdiğim doğru kararlarda da yanlış kararlarda da hep bunu dedim. İnsan kendini yitirmemeli sevgili dostum. Senden şu 7 milyar insanın içinde 1 tane var, ve onu sen yaşıyorsun etrafındakiler değil. Kendini mutlu hissedeceğin şeylerin peşinden koş, gerisi eminim ki gelir. - 21-03-2022, 06:21:59Dibin dibi vardır hocalarımın dediği gibi, ben o dibin dibini yaşıyorum kendimce. ne iş ne güç ne de başka birşey. Ailem olmasaydı yanımda hiç bir şekilde ayakta duramazdım ki hala ayakta durmaya mecalim yok. Bırakın ayakta durmayı kolumu kıpırdatacak halim yok