çok şey denedim. beynim kolumu kaldırma emrini bile veremezken çok şey denedim. satır satır okuduğum kitaplar, izlediğim filmler hicbir sey ise yaramadı. yalnızlığımı atamadım icimden. anlaşılamadım. yetersizlik hissi bırakmadı yakamı. kendimi ifade edebileceğim yaratıcı olabileceğim bir iş edinmeme izin vermediler. 2 senedir iş arıyorum ve çok yoruldum. yaşamımın başladığı ailem artık bu yaşamı devam ettirirken bana zorluk veriyor. yapamıyorum. isyan ettim, namaz kıldım, meditasyon yaptım. inandım. inancımı yitirdim. en çok da kendime.
ve evet dibe vurmuş biriyim ve hayır bu ülkede hicbirsey beni bu dipten çıkaramaz.