allah der ki;
kimi benden çok seversen onu senden alırım.
ve ekler;
onsuz yaşayamam deme, seni onsuz da yaşatırım.
ve mevsim geçer, gölge veren ağaçların dalları kurur,
sabır taşar,
canından saydığın yar bile bir gün el olur.
aklın şaşar, dostun düşmana dönüşür.
düşman kalkar dostun olur.
öyle garip bir dünya,
olmaz dediğin ne varsa olur.
düşmem dersin düşersin.
şaşmam dersin şaşarsın.
en garibi de budur ya;
öldüm der durur yine de yaşarsın...

Sevgili kardeşim. Dibin dibi vardır. Unutma bir yayın en uzaktaki hedefi vurması için iyice bir gerilmesi gerekir. Böyle sıkılıp bunaldığım zamanlarda kendimi bu durumdan kurtardığım bir söz var. "Allah biliyor, o ayarlamıştır vardır bir bildiği." Verdiğim doğru kararlarda da yanlış kararlarda da hep bunu dedim. İnsan kendini yitirmemeli sevgili dostum. Senden şu 7 milyar insanın içinde 1 tane var, ve onu sen yaşıyorsun etrafındakiler değil. Kendini mutlu hissedeceğin şeylerin peşinden koş, gerisi eminim ki gelir.