Çok şey denemek ile olmuyor galiba Bazen hayatımıızn bir bölümünde dibe vuruyoruz, benzer durumları ben 3 sene yaşamıştım iş bulamamıştım, üniden yeni mezun olmuşturm, ama şöyle diyim, Allah'a güven ve sabret, sonrası harika oluyor