• 20-03-2022, 23:59:28
    #1
    Bugün 2 oldu, bir daha da asla olmayacak bunu açık açık yazıyorum. Açık arttırma bir kâr yöntemi değil de para edecek eşyaların, hesapların veya hizmetlerin daha da öldürüldüğü bir araç bence. Açık arttırmaya koyduğum hesabı iki katına satacağımı belirten bir konu açsam en azından yorum alırdım 😄
    Bir daha da tövbe bu işe.

    Merak ediyorum açık arttırmadan gerçekten kâr eden oldu mu hiç? 😅
  • 21-03-2022, 00:00:24
    #2
    strateji ve ürüne bağlı
  • 21-03-2022, 00:01:25
    #3
    batuhanyuksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    strateji ve ürüne bağlı
    Hocam birçok konu öyle tabii ki. Biraz daha somutlaştırır mısınız? Örneğin açık arttırma ne tarz stratejiler ve ürünlerde daha iyi performan gösterir? 🙂
  • 21-03-2022, 00:01:41
    #4
    Açık arttırma bir kar yöntemi değildir ki hocam. 88 takipçili hesaba 70 tl başlangıç yazarsan doğal olarak kimse bir şey yazmaz.
  • 21-03-2022, 00:02:41
    #5
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açık arttırma bir kar yöntemi değildir ki hocam. 88 takipçili hesaba 70 tl başlangıç yazarsan doğal olarak kimse bir şey yazmaz.
    Hesap satmıyorum yalnız jenerik kullanıcı adı satıyorum. Harbi1apaci gibi kullanıcı adlarına 30-40 lira veriyor insanlar. yazilimcimasasi kullanıcı adının başlangıcını 70₺ yaptım. 50-100 lira kazanmak için konuyu açmadım zaten. Daha dikkatli analiz etmenizi öneririm
  • 21-03-2022, 00:04:42
    #6
    Açık artırma da maximum değerine satarsınız hatta değerinin altına satarsınız, yeni açılan bir siteye kimse fazlasını hatta teklif vermez ama bilinen marka bir siteye birçok kişi DEĞERini verir.
  • 21-03-2022, 00:04:49
    #7
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesap satmıyorum yalnız jenerik kullanıcı adı satıyorum. Harbi1apaci gibi kullanıcı adlarına 30-40 lira veriyor insanlar. yazilimcimasasi kullanıcı adının başlangıcını 70₺ yaptım. 50-100 lira kazanmak için konuyu açmadım zaten. Daha dikkatli analiz etmenizi öneririm
    Kullanıcı adınız jenerik değil. Jenerik tek bir kelime olanlara deniyor diye biliyorum. En azından domain piyasasında böyle.

    Ayrıca hocam açık arttırmada riske girmek zorundasınız, eğer ürününüzün gerçekten alıcısı yoksa, 1 TL'den başlatmanızı ve riske girmenizi öneririm. Konu sürekli üstte kalıyor, gerçekten alıcı olabilecek 2-3 kişi gelinceye kadar üstte kalıyor. Bunun harici 70 tl başlangıç yazarsanız o an görenler görür ve alta gider.
  • 21-03-2022, 00:07:55
    #8
    Jenerik nedir öğrenin önce. İsyan konuları vol 137298313

    yazilimciklavyesi 100 TL
    yazilimcikafasi 500 TL

    jenerik bunlar teklif bekliyorum
  • 21-03-2022, 00:08:49
    #9
    orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hesap satmıyorum yalnız jenerik kullanıcı adı satıyorum. Harbi1apaci gibi kullanıcı adlarına 30-40 lira veriyor insanlar. yazilimcimasasi kullanıcı adının başlangıcını 70₺ yaptım. 50-100 lira kazanmak için konuyu açmadım zaten. Daha dikkatli analiz etmenizi öneririm
    Pardon evet kullanıcı adıymış. Genel olarak bu tarz jenerik olmayan kullanıcı adları para etmiyor. Size göre jenerik olabilir, ama piyasada jenerik değiller.