Bugün 2 oldu, bir daha da asla olmayacak bunu açık açık yazıyorum. Açık arttırma bir kâr yöntemi değil de para edecek eşyaların, hesapların veya hizmetlerin daha da öldürüldüğü bir araç bence. Açık arttırmaya koyduğum hesabı iki katına satacağımı belirten bir konu açsam en azından yorum alırdım 😄
Bir daha da tövbe bu işe.
Merak ediyorum açık arttırmadan gerçekten kâr eden oldu mu hiç? 😅