Hesap satmıyorum yalnız jenerik kullanıcı adı satıyorum. Harbi1apaci gibi kullanıcı adlarına 30-40 lira veriyor insanlar. yazilimcimasasi kullanıcı adının başlangıcını 70₺ yaptım. 50-100 lira kazanmak için konuyu açmadım zaten. Daha dikkatli analiz etmenizi öneririm
Pardon evet kullanıcı adıymış. Genel olarak bu tarz jenerik olmayan kullanıcı adları para etmiyor. Size göre jenerik olabilir, ama piyasada jenerik değiller.