Hesap satmıyorum yalnız jenerik kullanıcı adı satıyorum. Harbi1apaci gibi kullanıcı adlarına 30-40 lira veriyor insanlar. yazilimcimasasi kullanıcı adının başlangıcını 70₺ yaptım. 50-100 lira kazanmak için konuyu açmadım zaten. Daha dikkatli analiz etmenizi öneririm
Kullanıcı adınız jenerik değil. Jenerik tek bir kelime olanlara deniyor diye biliyorum. En azından domain piyasasında böyle.
Ayrıca hocam açık arttırmada riske girmek zorundasınız, eğer ürününüzün gerçekten alıcısı yoksa, 1 TL'den başlatmanızı ve riske girmenizi öneririm. Konu sürekli üstte kalıyor, gerçekten alıcı olabilecek 2-3 kişi gelinceye kadar üstte kalıyor. Bunun harici 70 tl başlangıç yazarsanız o an görenler görür ve alta gider.