Bugün 2 oldu, bir daha da asla olmayacak bunu açık açık yazıyorum. Açık arttırma bir kâr yöntemi değil de para edecek eşyaların, hesapların veya hizmetlerin daha da öldürüldüğü bir araç bence. Açık arttırmaya koyduğum hesabı iki katına satacağımı belirten bir konu açsam en azından yorum alırdım 😄
Bir daha da tövbe bu işe.
Merak ediyorum açık arttırmadan gerçekten kâr eden oldu mu hiç? 😅
Açık arttırma konusu açıp da kazanan var mı?
19
●552
- 20-03-2022, 23:59:28
- 21-03-2022, 00:01:25Hocam birçok konu öyle tabii ki. Biraz daha somutlaştırır mısınız? Örneğin açık arttırma ne tarz stratejiler ve ürünlerde daha iyi performan gösterir? 🙂batuhanyuksel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2022, 00:02:41Hesap satmıyorum yalnız jenerik kullanıcı adı satıyorum. Harbi1apaci gibi kullanıcı adlarına 30-40 lira veriyor insanlar. yazilimcimasasi kullanıcı adının başlangıcını 70₺ yaptım. 50-100 lira kazanmak için konuyu açmadım zaten. Daha dikkatli analiz etmenizi öneririmCooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-03-2022, 00:04:49Kullanıcı adınız jenerik değil. Jenerik tek bir kelime olanlara deniyor diye biliyorum. En azından domain piyasasında böyle.orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ayrıca hocam açık arttırmada riske girmek zorundasınız, eğer ürününüzün gerçekten alıcısı yoksa, 1 TL'den başlatmanızı ve riske girmenizi öneririm. Konu sürekli üstte kalıyor, gerçekten alıcı olabilecek 2-3 kişi gelinceye kadar üstte kalıyor. Bunun harici 70 tl başlangıç yazarsanız o an görenler görür ve alta gider. - 21-03-2022, 00:08:49Pardon evet kullanıcı adıymış. Genel olarak bu tarz jenerik olmayan kullanıcı adları para etmiyor. Size göre jenerik olabilir, ama piyasada jenerik değiller.orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle