Trans Bireylerin Kadın Kategorisinde Yarışması
20
●870
- 20-03-2022, 17:32:16Üyeliği durdurulduHocam burada çifte standart var eleman erkek olup kadın yarışmasına katılıyor sen düşmanlıktan bahsediyorsunMabel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Normal yani erkek olup kadın yarışmasına katılması sana göre - 20-03-2022, 17:32:58Hocam ben etik demedim 4 kişi alıntıladı mesajı yazdığımdandır önce ne söylediğime bakın. Hemen linç tayfa toplanıyorsunuz. Başka bir şeye değindim. Bunu normalleştirmedim.Jershy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-03-2022, 17:37:15Hocam linç olarak herhangi bir şey yazmadım ama siz bilirsiniz, sayfayı yenilemeden yazıp gönderdim yazdığınızı sonradan gördüm tartışma amaçlı bir yazı değil yani ^^Mabel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-03-2022, 17:42:32Saçma sapan işler. Translar için de ayrı kategori açılsın kadınların hakkı yenmesin.
Sjwlik başa bela. - 20-03-2022, 17:43:50Adaletsiz bir eşleşme olmuş. Örneğin nasıl engelli olarak değil de mutant olarak 4 kolu 2 bacağı olan bir birey, kol ve bacak sayısı fazla olduğu için bu yarışmaya alınamayacak ise; gücü, hormonu ve iskelet yapısı olarak bir kadından daha gelişmiş olan bu bireyin, kadın kategorisindeki yarışmalara alınması yanlıştır. Erkek kategorisinde yarışması daha doğrudur. Sonuçta hiç kimseyi kayıracak değiliz; ancak oradaki senelerdir emek veren kadınların haklarının, cinsiyet değiştiren ve iskelet yapısı olarak özünde erkek olan bir birey tarafından yenmesine kimse normal gözü ile bakmamalıdır.
Bunun ayrımı şöyle yapılabilir, iskelet yapısı şekillenmeden, yani ortalama örneğin 13 yaş öncesinde cinsiyet değiştirdi ise yarışma bazında kadın olarak değerlendirilip yarışmalara alınmalı, sonrasındaki yaşlarda cinsiyet değişimlerinde beden, özellikle iskelet ve kas yapısı olarak erkek olarak geliştiğinden, katiyen kadın kategorisinde yarışmalara alınmamalıdır. Malesef diğer kadınlara haksızlıktır. - 20-03-2022, 17:47:51İlginç bir konu. ben de kişisel olarak trans bireylerin cinsel yönelimleri ne olursa olsun, bu tür yarışlarda vücutlarının biyolojik yapısına bakılarak karar verilmesi gerektiğini düşünüyorum. Çünkü bir erkek ile kadının anatomik yapıları birbirinden çok farklı ve fiziksel özellikleri de benzer şekilde farklı.
