Ben görmüyorum. Ancak Bülent Ersoy'u öyle görüp LGBT nefreti kasanlar var o manada bu konu özelinde değil, genel konuşmuştum.
Hocam burada çifte standart var eleman erkek olup kadın yarışmasına katılıyor sen düşmanlıktan bahsediyorsun
Normal yani erkek olup kadın yarışmasına katılması sana göre