• 20-03-2022, 17:23:52
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Saçmalıktan ibaret olan hadisedir.

    Sizin düşünceleriniz nedir?



    https://twitter.com/ifkoparan/status...tqneajNfQ&s=19
  • 20-03-2022, 17:26:20
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Ne yazsam az kalır resmen Saçmalık.
  • 20-03-2022, 17:27:02
    #3
    güzel taktik.
  • 20-03-2022, 17:28:16
    #4
    Saray dahil Bülent Ersoy olunca kabul edip diğer trans bireylere kin kusulması bana çok ironik ve komik geliyor. Normal karşıladığımdan değil ama bu ülkede bir Bülent Ersoy var onu da kadın olarak görmemek lazım o zaman, çifte standart oluyor.
  • 20-03-2022, 17:28:43
    #5
    Mabel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saray dahil Bülent Ersoy olunca kabul edip diğer trans bireylere kin kusulması bana çok ironik ve komik geliyor. Normal karşıladığımdan değil ama bu ülkede bir Bülent Ersoy var onu da kadın olarak görmemek lazım o zaman, çifte standart oluyor.
    Kadın olarak mı görüyorsunuz ?
  • 20-03-2022, 17:28:54
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Mabel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saray dahil Bülent Ersoy olunca kabul edip diğer trans bireylere kin kusulması bana çok ironik ve komik geliyor. Normal karşıladığımdan değil ama bu ülkede bir Bülent Ersoy var onu da kadın olarak görmemek lazım o zaman, çifte standart oluyor.
    Hocam bununla onun ne alaksı var acaba?
  • 20-03-2022, 17:30:26
    #7
    Mabel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saray dahil Bülent Ersoy olunca kabul edip diğer trans bireylere kin kusulması bana çok ironik ve komik geliyor. Normal karşıladığımdan değil ama bu ülkede bir Bülent Ersoy var onu da kadın olarak görmemek lazım o zaman, çifte standart oluyor.
    Konuyu buraya nasıl bağladınız hocam?
  • 20-03-2022, 17:31:07
    #8
    Selim32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kadın olarak mı görüyorsunuz ?
    Rettit12 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bununla onun ne alaksı var acaba?
    KOCABAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konuyu buraya nasıl bağladınız hocam?
    Ben görmüyorum. Ancak Bülent Ersoy'u öyle görüp LGBT nefreti kasanlar var o manada bu konu özelinde değil, genel konuşmuştum.
  • 20-03-2022, 17:31:11
    #9
    Mabel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saray dahil Bülent Ersoy olunca kabul edip diğer trans bireylere kin kusulması bana çok ironik ve komik geliyor. Normal karşıladığımdan değil ama bu ülkede bir Bülent Ersoy var onu da kadın olarak görmemek lazım o zaman, çifte standart oluyor.
    Hocam ne alakası var? Trans bireyin kadınlar yarışında olması etik mi sizce?