Saray dahil Bülent Ersoy olunca kabul edip diğer trans bireylere kin kusulması bana çok ironik ve komik geliyor. Normal karşıladığımdan değil ama bu ülkede bir Bülent Ersoy var onu da kadın olarak görmemek lazım o zaman, çifte standart oluyor.
Hocam bununla onun ne alaksı var acaba?