Adaletsiz bir eşleşme olmuş. Örneğin nasıl engelli olarak değil de mutant olarak 4 kolu 2 bacağı olan bir birey, kol ve bacak sayısı fazla olduğu için bu yarışmaya alınamayacak ise; gücü, hormonu ve iskelet yapısı olarak bir kadından daha gelişmiş olan bu bireyin, kadın kategorisindeki yarışmalara alınması yanlıştır. Erkek kategorisinde yarışması daha doğrudur. Sonuçta hiç kimseyi kayıracak değiliz; ancak oradaki senelerdir emek veren kadınların haklarının, cinsiyet değiştiren ve iskelet yapısı olarak özünde erkek olan bir birey tarafından yenmesine kimse normal gözü ile bakmamalıdır.

Bunun ayrımı şöyle yapılabilir, iskelet yapısı şekillenmeden, yani ortalama örneğin 13 yaş öncesinde cinsiyet değiştirdi ise yarışma bazında kadın olarak değerlendirilip yarışmalara alınmalı, sonrasındaki yaşlarda cinsiyet değişimlerinde beden, özellikle iskelet ve kas yapısı olarak erkek olarak geliştiğinden, katiyen kadın kategorisinde yarışmalara alınmamalıdır. Malesef diğer kadınlara haksızlıktır.