• 20-03-2022, 11:53:16
    #1
    Dostlar hayırlı sabahlar, gününüz güzel olsun.

    Son zamanlarda fark ettiyseniz;

    Yeni bir iş kurup, indirim ve hediye sunanlara,
    Faydalı konular paylaşanlara,
    Ön planda duran insanlara karşı, saldırılar yapılıyor.

    Şuna sonsuz inancım var ki, kötü niyetle yapılan her işin karşılığını, ömür boyu alacak insanoğlu.

    2 Toplum düşünelim;

    1. Toplum;
    "Ben" değilde "biz" diye yaşayan. Destek sağlayan, faydalı bilgiler paylaşan, gelişime katkı sağlayan toplum.

    2.Toplum;
    Hayatı "ben" diye yaşayıp etrafındakilerine kin ve nefret kusup, sadece zarar vermeye çalışan toplum.

    Hangi toplum ile ilerleyeceğiz dostlar. Bu hayatta, hepimizin bir yaşam görevi var. Başarılı olan insanların biyografilerini bir okuyun isterim, hepsi "biz" bilinciyle yaşadıkları için şu anki konumlarına gelmiş. Gelin birbirimize çelme takmak yerine fayda sağlayalım, neden ileriye gitmek yerine geriye gidelim ki ?

    Şu güzel platformda olduğum için şükrediyorum iyi ki tanımışım sizleri...
  • 20-03-2022, 11:59:00
    #2
    Hocam, söz meclisten dışarı. Peki bu forumda yönetimin belirlemiş olduğu taban fiyatların altında satış yapan arkadaşlar için ne demeli sizce? Tepki göstermeyelim mi?

    Geçen gün fiyat verdiğim bir müşterimi taban fiyatın altında fiyat veren forumdan bir arkadaş yüzünden kaçırdım ve pahalıcı durumuna düştüm.
  • 20-03-2022, 12:01:14
    #3
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Ayinesi iştir lafa bakılmaz.
    Şu forumda her zaman iyi niyetli güzel düşünen biri olmaya çalışan biri olarak hatırladıgım ve gerçekten de dostça sandığım ve her seferinde bizzat hal hatır sorduğum kişilerden 7 adet dost sandığım bazı ******** kişilikli 7 kişi arkamdan atıp tutup saçma sapan konuştuğuna bizzat şahit olmuş biri olarak bu ayıplarını yüzüne dahi vurma gereği duymadım.
    Ama kendi karaktersiz kişilikleri nedeniyle zaten forumdan şutlandı
    Bi açıdan sevindim. Bi açıdan üzüldüm. Üzüldüğüm nokta çoluk çocuğuna ekmek götürdüğünü varsayarsak bu sırf karaktersiz oluşu nedeniyle forum kapısı kapandı.

    Yani diyecegim şu ki bülbül güle karga çöplüğe götürür. Forumda istesen de istemesen de b tarz insanlar var.
    Yine diyecegim şu ki forumda pirincin içindeki taşlar gibi olsa da karaktersiz kişiler pirinç taneleri kadar da forumda güzel dost ve candan insanlar var. Gerçekten onların kıymetini bilmek lazım (:
  • 20-03-2022, 12:03:00
    #4
    Forumda aynı kategoride aynı konuyla ilgili satış yapanlara karşı aşırı bir çekememezlik ve hazımsızlık var. Dünde buna benzer bir konu açmıştım
  • 20-03-2022, 12:03:28
    #5
    hicyilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam, söz meclisten dışarı. Peki bu forumda yönetimin belirlemiş olduğu taban fiyatların altında satış yapan arkadaşlar için ne demeli sizce? Tepki göstermeyelim mi?

    Geçen gün fiyat verdiğim bir müşterimi taban fiyatın altında fiyat veren forumdan bir arkadaş yüzünden kaçırdım ve pahalıcı durumuna düştüm.
    Evet hocam ülkedeki döviz kuru ve ekonomik durumdan dolayı şartlar böyle en ucuzunu alıyorlar ama sıkıntı çıkıncada şikayet ediyorlar durum böyle
  • 20-03-2022, 12:04:08
    #6
    yakin cevremde 1. toplumu gormeye hasretim insallah bir gun
  • 20-03-2022, 23:39:39
    #7
    TahsinCetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayinesi iştir lafa bakılmaz.
    Şu forumda her zaman iyi niyetli güzel düşünen biri olmaya çalışan biri olarak hatırladıgım ve gerçekten de dostça sandığım ve her seferinde bizzat hal hatır sorduğum kişilerden 7 adet dost sandığım bazı ******** kişilikli 7 kişi arkamdan atıp tutup saçma sapan konuştuğuna bizzat şahit olmuş biri olarak bu ayıplarını yüzüne dahi vurma gereği duymadım.
    Ama kendi karaktersiz kişilikleri nedeniyle zaten forumdan şutlandı
    Bi açıdan sevindim. Bi açıdan üzüldüm. Üzüldüğüm nokta çoluk çocuğuna ekmek götürdüğünü varsayarsak bu sırf karaktersiz oluşu nedeniyle forum kapısı kapandı.

    Yani diyecegim şu ki bülbül güle karga çöplüğe götürür. Forumda istesen de istemesen de b tarz insanlar var.
    Yine diyecegim şu ki forumda pirincin içindeki taşlar gibi olsa da karaktersiz kişiler pirinç taneleri kadar da forumda güzel dost ve candan insanlar var. Gerçekten onların kıymetini bilmek lazım (:
    Katılıyorum hocam, çok güzel insanlar var, siz de onlardan birisiniz... Günden güne güzellerin arttığı, o taşlarında ayıklandığı bir r10 dilerim hepimize Sırf güzellerin hatrına, bu sitemim...

    onlinecihan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Forumda aynı kategoride aynı konuyla ilgili satış yapanlara karşı aşırı bir çekememezlik ve hazımsızlık var. Dünde buna benzer bir konu açmıştım
    İşte görmüyor ki bura fani dünya. Bir düşünse ya "baki dünya", neler değişecek hayatta...

    can44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yakin cevremde 1. toplumu gormeye hasretim insallah bir gun
    En kısa zamanda güzel insanlarla karşılaşmanızı dilerim. Kötüler karşısında da muvaffak olmayı nasip etsin Rabbim.