Hocam, söz meclisten dışarı. Peki bu forumda yönetimin belirlemiş olduğu taban fiyatların altında satış yapan arkadaşlar için ne demeli sizce? Tepki göstermeyelim mi?
Geçen gün fiyat verdiğim bir müşterimi taban fiyatın altında fiyat veren forumdan bir arkadaş yüzünden kaçırdım ve pahalıcı durumuna düştüm.
Evet hocam ülkedeki döviz kuru ve ekonomik durumdan dolayı şartlar böyle en ucuzunu alıyorlar ama sıkıntı çıkıncada şikayet ediyorlar durum böyle