Dostlar hayırlı sabahlar, gününüz güzel olsun.
Son zamanlarda fark ettiyseniz;
Yeni bir iş kurup, indirim ve hediye sunanlara,
Faydalı konular paylaşanlara,
Ön planda duran insanlara karşı, saldırılar yapılıyor.
Şuna sonsuz inancım var ki, kötü niyetle yapılan her işin karşılığını, ömür boyu alacak insanoğlu.
2 Toplum düşünelim;
1. Toplum;
"Ben" değilde "biz" diye yaşayan. Destek sağlayan, faydalı bilgiler paylaşan, gelişime katkı sağlayan toplum.
2.Toplum;
Hayatı "ben" diye yaşayıp etrafındakilerine kin ve nefret kusup, sadece zarar vermeye çalışan toplum.
Hangi toplum ile ilerleyeceğiz dostlar. Bu hayatta, hepimizin bir yaşam görevi var. Başarılı olan insanların biyografilerini bir okuyun isterim, hepsi "biz" bilinciyle yaşadıkları için şu anki konumlarına gelmiş. Gelin birbirimize çelme takmak yerine fayda sağlayalım, neden ileriye gitmek yerine geriye gidelim ki ?
Şu güzel platformda olduğum için şükrediyorum iyi ki tanımışım sizleri...