• 18-03-2022, 18:02:26
    #1
    Müşteri sizden bir hizmet bekliyorsa ve siz o hizmeti sorunlu, umursamaz şekilde yapmaya çalışıyorsanız PARA KAZANAMAZSINIZ kazansanızda kısa süreli olur. İnstagram için takipçi alayım dedim birçok burada kendini süper hizmet veriyoruz diye reklam yapan birkaç firmadan hizmet aldım, yok hepsi sorunlu hiçbirinden memnun kalmadım. Böyle hizmet veriyorsanız kusura bakmayın yapmayın bu ticareti. Boşuna zaman da kaybetmeyin önce eğitim alın müşteriye nasıl hizmet verilir nasıl ticaret yapılır onu öğrenin.
  • 18-03-2022, 18:04:22
    #2
    Haklısınız hocam hız ve müşteri memnuniyetine önem vermeyen insan çok
  • 18-03-2022, 18:06:09
    #3
    Kişiliğin Diriliş Vakti
  • 18-03-2022, 18:07:02
    #4
    Dünde benzeri bir konuya yazdım, paneller isteseler de size düzenli olarak iyi hizmet veremezler. Yapacak bir şey yok
  • 18-03-2022, 18:07:49
    #5
    Kesinlikle bir iş yapıyorsanız karşı tarafa hakkını vermelisiniz herkes için geçerli
  • 18-03-2022, 18:10:27
    #6
    berdincozer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dünde benzeri bir konuya yazdım, paneller isteseler de size düzenli olarak iyi hizmet veremezler. Yapacak bir şey yok
    Açtıkları konulara bakıyorsunuz en süperi biziz bizden daha iyi yok ışık hızında hizmet sunuyoruz uçuyoruz kaçıyoruz herşeyi yazıyorlar konuya ama iş hizmet vermeye gelince hepsi yan çiziyor
  • 18-03-2022, 18:36:17
    #7
    berdincozer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dünde benzeri bir konuya yazdım, paneller isteseler de size düzenli olarak iyi hizmet veremezler. Yapacak bir şey yok
    Hocam çok haklısınız ama bunu konuyu açan kişiler de böyle aktarsa süper olur. Trnin en hızlısı, Türk takipçi düşmeyen, uçan, kaçan gibi başlıklar oluyor hep. Geçen tamamen organik satılan bı hesap alıyordum. Bütün takipçiler inanılmaz şekilde 21.09.2021 de gönderi paylaşmış. Hani organikti diyorum daha iyileri vara getiriyor. Bence mal neyse tanıtımı da öyle olmalı.
  • 18-03-2022, 18:41:14
    #8
    prozac82 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam çok haklısınız ama bunu konuyu açan kişiler de böyle aktarsa süper olur. Trnin en hızlısı, Türk takipçi düşmeyen, uçan, kaçan gibi başlıklar oluyor hep. Geçen tamamen organik satılan bı hesap alıyordum. Bütün takipçiler inanılmaz şekilde 21.09.2021 de gönderi paylaşmış. Hani organikti diyorum daha iyileri vara getiriyor. Bence mal neyse tanıtımı da öyle olmalı.
    Ben sizi de anlıyorum ancak Türkiye de hangi sektörde böyle bir şey görmek nasip oldu ki? Meyve suyu alırsın %100 doğal yazar, döner yersin çok güzel öyle böyle değil derler martı çıkar hep aynı şeyler

    Hizmeti alırken müşterinin oyuna gelmemesi lazım. Yoksa herkesin maşallahı var hepsi sağlayıcı, hepsi bir numara. Teknik olarak ben şahsen nasıl çalıştıklarını biliyorum, kendileri bile kime neyi sattıklarını bilmiyorlar. Müşteri olarak hizmet aldığınızda bu bana zarar verebilir düşüncesi aklınızda olarak sipariş verin.

    Forumda şikayet konusu açmak vesaire bunlar sadece moderatör arkadaşları yorar yanlış anlamasın kimse ama durum bu.
  • 18-03-2022, 18:43:08
    #9
    berdincozer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben sizi de anlıyorum ancak Türkiye de hangi sektörde böyle bir şey görmek nasip oldu ki? Meyve suyu alırsın %100 doğal yazar, döner yersin çok güzel öyle böyle değil derler martı çıkar hep aynı şeyler

    Hizmeti alırken müşterinin oyuna gelmemesi lazım. Yoksa herkesin maşallahı var hepsi sağlayıcı, hepsi bir numara. Teknik olarak ben şahsen nasıl çalıştıklarını biliyorum, kendileri bile kime neyi sattıklarını bilmiyorlar. Müşteri olarak hizmet aldığınızda bu bana zarar verebilir düşüncesi aklınızda olarak sipariş verin.

    Forumda şikayet konusu açmak vesaire bunlar sadece moderatör arkadaşları yorar yanlış anlamasın kimse ama durum bu.
    Çoğuna katılıyorum ama ben saf dürüstlükten yanayım. Satan kişi olduğu gibi anlatabilir mesela işine gelen alır gibi gibi. Gerçi ben esnaflık yaparken yan komşum kırk yalan atıyordu benden iyi kazanıyordu hep