berdincozer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben sizi de anlıyorum ancak Türkiye de hangi sektörde böyle bir şey görmek nasip oldu ki? Meyve suyu alırsın %100 doğal yazar, döner yersin çok güzel öyle böyle değil derler martı çıkar hep aynı şeyler

Hizmeti alırken müşterinin oyuna gelmemesi lazım. Yoksa herkesin maşallahı var hepsi sağlayıcı, hepsi bir numara. Teknik olarak ben şahsen nasıl çalıştıklarını biliyorum, kendileri bile kime neyi sattıklarını bilmiyorlar. Müşteri olarak hizmet aldığınızda bu bana zarar verebilir düşüncesi aklınızda olarak sipariş verin.

Forumda şikayet konusu açmak vesaire bunlar sadece moderatör arkadaşları yorar yanlış anlamasın kimse ama durum bu.
Çoğuna katılıyorum ama ben saf dürüstlükten yanayım. Satan kişi olduğu gibi anlatabilir mesela işine gelen alır gibi gibi. Gerçi ben esnaflık yaparken yan komşum kırk yalan atıyordu benden iyi kazanıyordu hep